Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

knisse skrev 2011-08-31 09:00:04 följande:
    mops börjar pa dagis i morgon. det ska bli spännande och mini har jag pa torken. den lilla tutfisken är not amused men jag tror att det har släppt nu hon har varit utan i tre dygn förutom en kort insident i gar natt där hon i ren desperation bröt sig in i min bh medans jag sov och dockade an... men det kan inte ha varit manga droppar det inte

Åh, vad spännande för mopsen Hon kommer säkert tycka det är grymt!

Meeen, stackars mini, haha. Du ger henne annat att äta, hoppas jag? *oroar* 
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:02:07 följande:
    är det värt att berätta om varför varen var jobbig eller ska jag lägga min näsa i nagon annans fuktiga källare

Fritzl?

Äh, med Mfern..... Vi går dock i familjerådgivning, nu, får se vad som händer  
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:03:05 följande:
    va ska man det? jag trodde likssom att dom överlevde pa kärlek

Jadå, mat är kärlek
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:07:35 följande:
    oh fan!
    sant är skitjobbigt. har ni nagon bra terapeft? du säger till om jag kan hjälpa er pa nagevis...

Han är jättebra, dock ingen trollkarl, liksom..... om det handlar om känslor mer än konkreta problem, så är det ju svårt att få fram, så att säga.... Tack, sötis!
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:08:52 följande:
    förövrigt saknar jag dig!

knisse skrev 2011-08-31 09:10:08 följande:
    hur är det med knotten?

Saknar dig med!

Det är jättebra med dem, de växer och är uppnosiga. Allt som vanligt  
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:11:05 följande:
    kan du blasa bubblor med snoret?

Det rinner liksom inte, utan jag är mer täppt... men jag hostar som en läskig gammal farbror....
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:15:42 följande:
    det later ju kalas!
    jobbandet gar oksa bra?

Yes it is. De är painy emellanåt, men väldigt roliga just nu, samtidigt. Det blir ju verkligen enklare när de blir lite mer självgående....
    Jobbet går kanon, har väldigt roligt

Hur länge blir du hemma med mini? Eller, du vill vara hemma forever, va? Fler barn?    
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:28:59 följande:
    jag blir nog hemma ganska länge. mini ska bli tre innan dagis och dagis är bara ett par timmar om dagen (det gar att ha dom heldags om man vill) vet inte riktigt om jag vill vara hemma för gott det käns sa länge... men det käns som att det blir svart att ga tillbaka till det jag gjorde innan (hotel) det är sa skumma arbetstider. borde kanske plugga sa smaning om (skulle vilja bli sömerska bla)

fler barn... sa svar fraga... klart att jag vill ha fler eller ja det är sa fruktansvärt att tänka att man aldrig mer ska fa snosa bebi och ha en liten liten orm. men det är sa opraktiskt med tre... tva fixar man att ta med sig även om man är ensam (en i varje nypa) och om man vill vara mobil och kunna aka pa semester och bo i normala hotellrum tex är tre en för mycke...
    alltsa summan av kademumman är att tva barn har vi rad att skämabort totalt om vi vill och släpa runt domkan fa ha varsit eget rum och hela den praktiska biten. biologiskt sett är jag fortfarande i fasen ju fler ju gladare...

Låter toppen ju. Du trivs ju med att vara hemma, så det är väl bara att njuta av det ni har möjlighet till att göra. Men låter kul med skola, förstås.

Ja, det är ju enklare, rent logistiskt, med bara två. Samtidigt klart att det är svårt att säga aldrig om man nu längtar. Det andra löser ju sig, alltid    
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:30:14 följande:
    jag bara väntar pa dagen da mops blir stor nog att sitta och pysla och greja!

Mhm, det gör min morsa också
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:35:24 följande:
    kom ska jag pyssla in dig! sa du blir pysselmanisk som fa och skaffar ett hobbyrum och pyslar var lediga stund!

*kräks*
Svar på tråden The return of the Lolilla