knisse skrev 2011-08-31 09:28:59 följande:
jag blir nog hemma ganska länge. mini ska bli tre innan dagis och dagis är bara ett par timmar om dagen (det gar att ha dom heldags om man vill) vet inte riktigt om jag vill vara hemma för gott det käns sa länge... men det käns som att det blir svart att ga tillbaka till det jag gjorde innan (hotel) det är sa skumma arbetstider. borde kanske plugga sa smaning om (skulle vilja bli sömerska bla)
fler barn... sa svar fraga... klart att jag vill ha fler eller ja det är sa fruktansvärt att tänka att man aldrig mer ska fa snosa bebi och ha en liten liten orm. men det är sa opraktiskt med tre... tva fixar man att ta med sig även om man är ensam (en i varje nypa) och om man vill vara mobil och kunna aka pa semester och bo i normala hotellrum tex är tre en för mycke...
alltsa summan av kademumman är att tva barn har vi rad att skämabort totalt om vi vill och släpa runt domkan fa ha varsit eget rum och hela den praktiska biten. biologiskt sett är jag fortfarande i fasen ju fler ju gladare...
Låter toppen ju. Du trivs ju med att vara hemma, så det är väl bara att njuta av det ni har möjlighet till att göra. Men låter kul med skola, förstås.
Ja, det är ju enklare, rent logistiskt, med bara två. Samtidigt klart att det är svårt att säga aldrig om man nu längtar. Det andra löser ju sig, alltid