• M C

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-03-24 13:55:21 följande:
    Jag har slutat röka.
    *applåder*
    Bra gjort gumman, det är bara skit med cigg!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-24 13:58:46 följande:
    Gud, vad tråkigt, varför då?
    Vill du ha stryk?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-24 14:06:57 följande:
    Sen dog just 2 närstående i lungcancer. Börjar känna en "youre next" känsla. Men sånt har ju inte hindrat mig förr så...  Jävla fucking skitröka. Om det hjälpte skulle jag sy igen käften.
    Mmm, det är bra att du ser tecknen.

Det som kommer hända om nån dag är att du börjar känna lukter och smaker igen. Det är skitballt!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-24 14:10:21 följande:
    Är allergisk mot rökning.
    Jag med, idag höll jag på att spy när jag hämtade ungarna. Kockerskan stog och rökte utanför köksdörren.
    Det räcker att jag är hungrig så blir jag illamående.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-24 17:38:42 följande:
    japp jag hatar det... hittar aldrig nagot passande.vad tycks om den som är nu?
    Jättesöt.
    Inte ett dugg som jag ser dig, men väldigt söt.

Nu tänker jag göra ett allvarlig försök att hitta en schysst avatar till dig, återkommer.
  • M C
  • M C
  • M C
  • M C
  • M C
Svar på tråden The return of the Lolilla