Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-14 21:59:46 följande:
    Men jag tycker ju om dig och vill inte att du ska bli trumpen på mig
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-04-14 21:59:32 följande:
    Föredrar ändå sms i början Kanske skickar sen
    Skicka när och om du vill  
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-15 09:47:52 följande:
    Hahaha, verkar som Maran håller på att skaffa sig nya vänner. www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51963729.html
    Inte alls. Jag ska avregga mig efter den diskussionen. Jag är så jävla pisstrött på människor utan utbildning som inte har något bättre för sig än att bete sig som idioter så fort de inser att det finns andra som faktiskt skaffade sig ett liv. 
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-15 09:53:01 följande:
    Nä, det ska du inte alls. Ta ett djupt andetag. Är väl ingen som bryr sig om vad en sådan nolla tycker.
    Jag är seriöst riktigt jävla trött på det. Jag fixar att diskutera med folk som inte tycker likadant som jag. Men jag ordnar inte upp att bli ifrågasatt av husvagnspack som resonerar som femåringar. "Du ljuuger. Vill du veta varför jag säger så? Det får stå för dig" HIV är en bra uppfinning. 
  • Mariohn
    M C skrev 2010-04-15 10:00:37 följande:
    Exakt samma resonemang som jag fört i över 20 sidor i religionsforumet. Jag säger: ditt resonemant är felaktigt De säger: du är elak, korkad och arrogant. Jag säger: du argumenterar illa, lär dig sak och person de säger: du sitter vid din skärm och njuter av att vara elak Känns de igen? Argument ad hominem i sin bästa variant.
    Som sagt. Döden är vacker ibland. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-04-15 10:23:49 följande:
    Får inte äta? När doktor?
    Nej men jag saknar det Doktorn ska ringa någon gång idag. Jag är jättenervös. Jätte. Kommer att gråta lite ikväll känner jag  Hur mår du? Är det varmt hos dig nu? 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-04-15 10:29:59 följande:
    Det kommer att gå bra Jag mår bra, äter knäckemacka och tar en kopp kaffe. Sol ute idag, med, så skall hänga på min soliga baksida och skaffa årets försa grisfärg idag
    Åh mysigt. Jag har balkong hela sommaren.  Måste köpa ett parasoll
Svar på tråden The return of the Lolilla