Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-02-25 16:33:21 följande:
    Bra där! Oväntat.MC och Panki: Hur stora är ni egentligen? För att ha 42 i skor måste man väl vara rätt lång också? Du är säkert jättefin, du vet inte om det bara!
    Men förfan....jag har ju sagt att jag är lång. Är 1,85 -hatar det{#lang_emotions_yell}

Nej...jag ser inte klok ut i puffärmar.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-25 16:40:45 följande:
    Faan vad snyggt! Älskar långa människor. De brukar klappa mig på huvudet
    Hmpf...jag gillar inte att vara lång.
    2timearound skrev 2010-02-25 16:41:47 följande:
    Jag får nog ändra mig på den punkten. Stay clear of puffärmar.
    Puffärmar är, enligt mig, till för små söta varelser. Eller...det är nog snarare att det är så ultrafeminint & jag är inte det i min klädstil.
    M C skrev 2010-02-25 16:39:12 följande:
    Jaså? Jag har inte varit dit på evigheter, fanns bara enstaka 41a när jag var in dit senast.Finns det hopp om liv?
    Mhm...har köpt flera där under de sista månaderna. Kolla nätet så ser du en del.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Det som jag är förbannad för är att jag inte kan ha skjortor. Mina bröst är typ ivägen{#lang_emotions_yell}.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-25 16:48:33 följande:
    *bollar med Pankis boobs*Jag är 1.63. Vem är kortare?
    Sen gillar jag inte mina höfter heller.

Fan...när jag växte upp så slapp jag formerna...fram tills en viss ålder. Sen kabooom kändes det som. Var lite av en pojkflicka & för mig var det bara jobbigt med formerna.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-02-25 16:57:53 följande:
    Så vi kommer se ut som fyrtornet och släpvagnen när vi drar fram på stadens gator och torg?*suck*
    ">

" target="_blank">

I mina öron nu. *njuter*Dessutom: panci, jag har aldrig ägt en kvinnorskjorta. Öht.För inte nog med att jag är bredaxlad, jag har tuttar med. (Om någon som är tillnärmelsevis avis här detta låter det som skryt men det är inget skämt.)Jag ser ut som Beyonce när jag är smal. Men jag är 172 och inte 163 som hon är. Bredvid normala människor ser det helt sjukt ut med 103-62-100 som jag hade i tonåren. Kanske 3-4kg övervikt max och vägde 75 typ. Men jag hade bara lite lite mage och lite lite lår. Hängröv existerande inte förrens nr1 var nästan färdigbakad.Om man ser detta IRL får man Dolly P-vibbar, inte Beyoncefeeling. Sen är hon sjukt snygg, har jordens hår och röst och allt man kan önska(som jag inte har). Men hennes kropp är lite oproportionelig. Liten midja, stora lår - vem har det idag? Marlyn monroe lika, men ser man ut så IRL så ser man fet ut.
    Jag är inte bredaxlad men har tuttarna. Skjortor har alltid varit ett dilemma. Att knäppa en skjorta går bara INTE utan jag får köra med linne under och isf knäppa upp till strax under bysten.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-25 17:02:41 följande:
    Du låter jättesnygg! Lång, med tits and ass. Kan det bli bättre?
    JA! Det kan blir bättre!!! Jag vill inte ha formerna{#lang_emotions_yell}

Jag, som älskar jeans, vill kunna bara dra på mig ett par som är raka i modellen som sedan sitter sojm gjutna på mig. De där jävla höfterna förstör detta. Att prova jeans är ett evighetsjobb kan jag meddela.

Sen kan jag meddela att jag har ca 1m långa ben upp till höfterna, mitt inneben mått är ca 87 cm (minns inte exakt). Det är lååååååååånga ben
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    lokisse skrev 2010-02-25 17:05:59 följande:
    vi kan rada upp oss efter längd som barnen von trapp och sjunga glada sma sanger där vi drar fram
    Ställer inte upp på det. *vägrar*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-25 17:07:46 följande:
    Du tigger nästan styk, så otacksam du är. Kukhäxa. Ju mer du tjatar, destå mer framstår du som värsta modellen.
    *ligger dubbel av skratt*

Är så way från modellparametrar man kan komma. Men tack för skrattet
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    lokisse skrev 2010-02-25 17:07:51 följande:
    min metod med!

Trist är det. Men what to do liksom?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-25 17:10:46 följande:
    Nu är det en väldigt kvinnlig nivå här.
    Erkänn att du gillar det. Sitter säkert & fantiserar ihop en bild av hur vi alla ser ut. *fnyser & blänger på*

Cogito, ergo sum
Svar på tråden The return of the Lolilla