Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-01 20:32:36 följande:
    Sparar tidningen till sänggåendet, kände jag... Trist att OS är slut, men gött att True Blood börjar igen på onsdag
    Jag läser böckerna och kan berätta att så långt som jag kommit har sookie hunnit knulla 3st
    Jazza skrev 2010-03-01 20:37:54 följande:
    Den lilla slinkan... Är de bra, tycker du?
    Inga litterära mästerverk men roliga och lättlästa. Serien står som bra fristående när man jämför med böckerna, där har de hittat på en hel del men även tagit bort en del gosaker.
    Funderar du att läsa dom så gör det på engelska jag köpte de två första på Svenska men skulle nog själv gjort en bättre översättning.
    Böckerna är så pass lättlästa och bra att till och med jag streckläser dom fort som fan på utrikiska.

Annars så vägrar jag att läsa annat än facklitteratur på Engelska.
    Jazza skrev 2010-03-01 20:43:26 följande:
    Ah ok.. jag läser en del på engelska, tycker det är najs. Får nog skaffa mig dessa böcker, alltså... Är de många?
    Tror det är 11 stycken nu. Läser du på Engelska så plöjer du igenom dom i ett kick, jag har läst ut några av dom på en dag. Jag köpte mina från sfbokhandeln men här har dom flera och billigare

http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=charlaine+harris&title=charlaine+harris&fromproduct=False
    2timearound skrev 2010-03-01 22:19:57 följande:
    Var fan är ni?
    Spelar majhong på fisbok har porrsurfat
    2timearound skrev 2010-03-01 22:24:19 följande:
    Ok. *inte förvånad* Jobbe?
    Nope är hemma har varit det i en vecka nu ska imorgon till läkaren och försöka bli sjukskriven. Klarar fan inte av att jobba längre.
    2timearound skrev 2010-03-01 22:29:23 följande:
    Bättre att vara hemma. Din kropp behöver det nu, ingen prestige i det. Då får du destå mer tid för oss innan bebis kommer.
    Du är så vis!
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 22:27:33 följande:
    Tyvärr inte
    Yo pannkakis tack för de fina tankarna idag telefonsamtalet gick bra. Tänkte nu höra om jag kan beställa all god fin peppande energi du kan avara tills imorgon 14:30 har då tid hos läkaren.
    2timearound skrev 2010-03-01 22:30:30 följande:
    Thanks for nothing?
    Mäh! *suckar*
    Gå in på cafemaze.se fritid hobby dator så finns där en invitestråd tror nån sa sig ha nå att bjuda på annars kan du efterfråga en
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 22:32:23 följande:
    Givetvis! *bokar in i den mentala kalendern*
    Bra *känner mig lite emra självsäker*
    2timearound skrev 2010-03-01 22:41:46 följande:
    Jag är INTE manshatare. Man skulle faktiskt kunna kalla mig mansälskare.......
    Jag gör ingen skillnad utan är misantrop
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 22:47:13 följande:
    Har ni sett den lilla textremsan som står ovanför när vi skriver inlägg? Samt längst uppe till höger?"Medlemmarna ansvarar för det...."Funderar på om det innebär minskad risk för skrivförbud/avstängning.
    Den har jag missat.
Svar på tråden The return of the Lolilla