• Bam

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-04-08 20:15:01 följande:
    Jag vill dela med mig av jättegrälet som pågår här hemma. Jag råkade öppna lindex hemsida. Musik började spelas aphögt eftersom jag råkade glömma skruva ner sist jag lyssnade på musik. Mattias vrålar "skruva ner då för fan" jag svarar väsande "men jag skriker inte när hela jävla FL står igång vill du bli anmäld till soc eller"  Ungen kliner ner hela torson i katrinplommonpuré.  Vad pågår i era hem? 
    *garvar*

Men du, hur gick det med svärmorspratet?
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-04-08 20:19:11 följande:
    Hon förstår inte hur vi kan tycka det är hennes fel. Alla andras fel är det kanske. Men inte hennes! Jag är så arg att jag mår illa.  Jag vill nästan skriva något i stil med att den jävla snåla idioten aldrig mer ska få träffa mitt barn men sen kommer jag ju på att jag är smart.
    Hoppas att det ordnar sig för er alla. Ingen liten grej hon har ställt till med.
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-04-08 20:21:05 följande:
    Bam. När min lever är frisk och solen tittar fram. Tänker du dricka öl med mig på något skabbigt hak då? 
    Det gör jag gärna!
    2timearound skrev 2010-04-08 20:22:04 följande:
    Fan vad du flirtar med Bam. Tänk om hon är helt mongo när ni sitter där och ska njuta av ölen? vad gör du då? Vavavavava?
    Varför har inget stoppat en hossa i käften på slynan?
  • Bam
    SimplyTheBest skrev 2010-04-08 20:24:12 följande:
    Duger bara en skåning eller?
    Du ska givetvis hänga på. Om du inte ska vara hemma och nördläsa förstås. {#lang_emotions_undecided}
  • Bam
    2timearound skrev 2010-04-08 20:27:24 följande:
    Again with the hossa?! What are you? Överlevande från 1800 kallt?
    Passa dig!
  • Bam
    nu1mlock skrev 2010-04-08 20:30:49 följande:
    Du kissar aldrig?
    Du har inget att hämta i denna tråd. Hitta eller starta en egen.
  • Bam
    2timearound skrev 2010-04-08 20:32:46 följande:
    Ska någon stoppa en STUMPA i käften på mig?! Strumpa hade jag väl kunnat ta.....men hur fan ska du få in en hel jävla stumpa, bam? Vavavava?
    Så storkäftad som du är så ser jag inga svårigheter. {#lang_emotions_laughing}
  • Bam
    Vik hädan skrev 2010-04-08 20:36:48 följande:
    Nej det får ni INTE ha Då är ni ju i överläge sen i maj, redan bundis och har hemlisar med varann och sitter och fnissar åt oss andra medan ni tittar menande på varann och gör era äckliga insider nickar
    Vi fnissar redan åt dig.

Påminner;
  • Bam
    SimplyTheBest skrev 2010-04-08 20:36:30 följande:
    Hahahaha....fifan vad ni ska få höra skånska i maj! Tänk er 3 skåningar bara Bam & Marri - har ni bred skånska?
    Nja, malmöitiska.
  • Bam
    Mariohn skrev 2010-04-08 20:50:48 följande:
    Vi ska inte! Ingen ville ju komma
    Jag vill.
Svar på tråden The return of the Lolilla