Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

WTslyna skrev 2010-04-14 13:22:59 följande:
    Jag ska träffa vännerna och dricka cider på en terrass i solskenet! {#lang_emotions_sunny} De andra har alltid så snygga naglar så jag känner ju pressen.
  • psychocandy
    WTslyna skrev 2010-04-14 13:29:13 följande:
    Det låter superhärligt. Då passar det ju finfint med vårgrönt.
    Vad hittar du på idag?
  • psychocandy
    WTslyna skrev 2010-04-14 13:32:42 följande:
    Tvättar. Men ska snart ge mig ut i solskenet jag med.
    Tvätta suger. {#lang_emotions_yell} Måste snart jag också.
  • psychocandy
    WTslyna skrev 2010-04-14 13:36:44 följande:
    Jag hatar hela proceduren. Sortera, in i maskinen, ut ur maskinen, hänga upp, ta ner, ta upp, sortera, hänga in.
    Ja fyfan. Var jag rik skulle jag köpa och kasta kläder istället.
  • psychocandy
    Mariohn skrev 2010-04-14 14:11:52 följande:
    Jag och min kompis satt på en bänk i solen och pratade om våra flebbiga förlossningsmagar. Jag slet tag i en slatt lös hud och drog ut den och visade magen i tron om att ingen såg utom hon. Just då passerade en mamma med tvillingar på typ 4 år. Konversationen som följde... "Mamma varför ser hon ut så???"  (mamman ser förfärad och vettskrämd ut tills hon inser att vi inte alls blev arga utan vek oss dubbla av skratt. Då stämmer hon in och skrattar hon också) Jag - "Jo lilla vän jag ser ut så för att min man har satt in en stor bebis där som har legat och töjt lääänge! Din mamma kan förklara!! (ungarna ser livrädda och mycket skeptiska ut och stirrar på sin mamma som går från vit till röd. Spänner ögonen i mig och väser) "Det där var väl JÄVLIGT onödigt????!!!!!" Barn är härliga! 
    Hahaha!
  • psychocandy
    Pix Ladin skrev 2010-04-15 12:15:20 följande:
    Usch för bunkrar. Vi kanske ska vara med i TV.  Ni får kolla i så fall så kanske ni får syn på min fina hund.
    I vad för program?
  • psychocandy
    Pix Ladin skrev 2010-04-15 12:33:21 följande:
    Japp. De har ringt och pratat i en timme, bett oss om bilder och sådant. Men jag börjar ångra mig. Vill inte vara med i TV.
    Oj. Jag har aldrig sett det, men de hjälper folk va? Svårt. Jag gillar heller inte att vara med i TV.
  • psychocandy

Jag är gräsänka. GRASS WIDOW. Tills på tisdag.

Svar på tråden The return of the Lolilla