Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar
    Jazza skrev 2010-03-22 13:41:07 följande:
    Ja, Mumin är cool
    Ja eller mumin själv är ju en fet fjolla, men andra karaktärer som Lilla My och Stinky är ju sköna
    Jazza skrev 2010-03-22 13:42:53 följande:
    Hemulen är bäst
    Jag förstår att du tycker det, ni liknar ju varann.

Lyssna alla:

Jag har köpt mesost!! Vad är det egentligen och hur ska man använda det? Hur smakar det?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-22 13:50:55 följande:
    Mesost är sånt mesen får i munnen när hennes löv inte hållit efter hygienen. Används helst bara på mesen
    Du är så jävla äcklig så jag vill skada dig

Tycker inte ni att det skulle vara pinsamt och tragiskt, snarare än en ära, att bli utsedd till månadens medlem på FL? Visar ju bara att man har allt för mycket fritid och hår under armarna.

2timearound skrev 2010-03-22 14:10:44 följande:
    Oh ja....
    Att starta 34 trådar under 28 dagar liksom, känns inte helt friskt tycker jag

Jag gnäller aldrig!

SimplyTheBest skrev 2010-03-22 17:13:38 följande:
    *skrattar högt* Ni är inte kloka
    När kommer du hem? Vill att du ska se länken jag la upp på facebook
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 17:33:58 följande:
    Är hemma vid sjutiden. Om tågen går i tid vill säga. Trodde det var för att du saknade mig något oerhört som du frågade
    Hur kan jag sakna dig när du e online hela tiden?
    2timearound skrev 2010-03-22 17:35:21 följande:
    Förvisso
    2timearound skrev 2010-03-22 22:10:39 följande:
    Oj då! Var Mesen ts? Hon hatar verkligen barn.....speciellt barnbajs har jag noterat

Varför säger du så? Du vet att det inte stämmer.

Jag har inget emot barn, men jag skulle inte säga att jag älskar barn heller. Barn är individer liksom, jag går inte omkring och säger att jag tycker om åldringar heller. Jag gillar helt enkelt individer som är trevliga och roliga, sen må det vara en 13-åring, en 2-åring eller en 90-åring, det spelar ingen roll.

De flesta barn jag har någon relation till gillar jag, om de inte är små elaka satmaror (som jag lovar att det faktiskt finns, speciellt bland barn omkring 10-års ålder)

Men jag har träffat ett barn som jag verkligen hatar, det kan jag säga. Det var på mitt jobb, så jag slipper tack och lov se henne någonsin mer tror jag. Hon var kanske 9-10 år gammal. Den mest hånfulla, äckliga, vidriga, elaka, socialt inkompetenta lilla häxa jag någonsin träffat. Fy fan.

Typisk mobbare och översittare som trodde sig vara bättre än alla andra. Hon var faktiskt ful också och ganska överviktig. Kanske det var för att hon själv inte var nån skönhet och inte särskilt omtyckt i klassen som hon blev så jävla fucking vidrig, men i den stunden kände jag bara hat och inget medlidande.

Alltså, Myrstacken = ANOF, va?

Vakna nu, tanter

2timearound skrev 2010-03-23 08:41:12 följande:
    Ja jag såg det sen när jag läste vidare
    2timearound skrev 2010-03-23 08:48:42 följande:
    Nä just det

Nu ska jag till plugget och hålla en presentation
    Jolly Bob skrev 2010-03-23 10:20:11 följande:
    Så...då har FL tydligen beslutat att min presbild inte passar på detta forum.
    Vilka pissfittor

Längtar efter att få stock

Svar på tråden The return of the Lolilla