Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

The return of the Lolilla

Jag sitter och går igenom forumreglerna!

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Hercule
    Svensk lag gäller.
    Naturligtvis följer vi lagen och tar bort inlägg som kan anses ha olagligt innehåll. Det är inte heller tillåtet att uppmana till brott eller skildra brottsliga handlingar på olämpligt sätt.

Jag har förresten inte bytt till sommardäck på bilen än och igår så körde jag till jobbet iallafall! And I enjoyed it!
  • Hercule

Ett reklamfritt forum
    Forumet får inte användas i reklam- eller marknadsföringssyfte utan redaktionens tillstånd. Endast oberoende tips är tillåtna. Annonsering får heller inte ske i forumet. Privatpersoner som vill annonsera hänvisas till Köp & Sälj. Företag som vill annonsera hänvisas till vår annonsavdelning

Någon som vill köpa min kropp?

• Hercule

Ett forum med ordning och reda.
    Var sak har sin plats. Posta inlägg och trådar där de hör hemma. Korsposta inte utan välj lämpligaste forum. Respektera diskussionsämnet och gå inte off topic på så vis att det stör diskussionen. Alla ska kunna förstå det som skrivs. Inlägg på andra språk än svenska, norska och danska eller alltför dåligt formulerade inlägg kan plockas bort.

I think this rule is quite ok, so let's keep to topic in this discussion and only talk abut the return of Lolilla!

• Hercule

Ett trovärdigt forum.
    Troll och oseriösa trådar som väcker anstöt och påverkar forumets trovärdighet kan plockas bort. Medlemmar som vill "leka" får göra det i Sandlådan. Misstankar om troll ska rapporteras i det tysta, inte i form av öppna anklagelser i forumet. Vad är ett troll?

För övrigt tror jag att utviket är ett troll

• Hercule

Jag verkar inte ha tråkigt va?

• Hercule
    Vik hädan skrev 2010-04-17 12:38:30 följande:
    Jag tycker att FLs moderatorer gör ett jättebra jobb, dessutom är de jävligt sakliga och kompetenta och jag tycker de borde få lön för sitt arbete
    De allra sakligaste är antagligen de som får lön för sitt arbete {#lang_emotions_smile} 
  • Hercule
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-17 12:43:38 följande:
    Lolillas flytningar part III Kan de bli trådigare?
    Eller "Gissa flytningen -bildtråd"
  • Hercule

Mensvärk from hell

Svar på tråden The return of the Lolilla