The return of the Lolilla
Jag sitter och går igenom forumreglerna! ![]()
Jag sitter och går igenom forumreglerna! ![]()
Ett reklamfritt forum
Forumet får inte användas i reklam- eller marknadsföringssyfte utan redaktionens tillstånd. Endast oberoende tips är tillåtna. Annonsering får heller inte ske i forumet. Privatpersoner som vill annonsera hänvisas till Köp & Sälj. Företag som vill annonsera hänvisas till vår annonsavdelning.
Någon som vill köpa min kropp? ![]()
Ett forum med ordning och reda.
Var sak har sin plats. Posta inlägg och trådar där de hör hemma. Korsposta inte utan välj lämpligaste forum. Respektera diskussionsämnet och gå inte off topic på så vis att det stör diskussionen. Alla ska kunna förstå det som skrivs. Inlägg på andra språk än svenska, norska och danska eller alltför dåligt formulerade inlägg kan plockas bort.
I think this rule is quite ok, so let's keep to topic in this discussion and only talk abut the return of Lolilla!
Ett trovärdigt forum.
Troll och oseriösa trådar som väcker anstöt och påverkar forumets trovärdighet kan plockas bort. Medlemmar som vill "leka" får göra det i Sandlådan. Misstankar om troll ska rapporteras i det tysta, inte i form av öppna anklagelser i forumet. Vad är ett troll?
För övrigt tror jag att utviket är ett troll
Jag verkar inte ha tråkigt va? ![]()
Mensvärk from hell ![]()