Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

*lämnar patrasket*

Bam skrev 2010-04-30 10:50:39 följande:
    Hej och hå.Tyck synd om mig, jag ska jobba heeela helgen. Går på idag och av 20:15 på söndag.
    *tycker synd om*
    Jazza skrev 2010-04-30 10:59:31 följande:
    Stackars dig, som är frisk och kan jobba... verkligen.
    Arbetsskygga hypokondriker verkar både du och Tvåan vara
    Jazza skrev 2010-04-30 11:37:22 följande:
    Fast jag är ju mammaledig, så jag skolkar iaf inte... Hur känns det i kroppen idag, apropå hypokondriker?
    Hyggligt tack för att du bryr dig! hHr drogat mig med panodil eftersom vi ska i väg och shoppa, klarar av att hålla igen flatulensen och halsbrännan är borta.

Olla!
    Tror att min slempropp/slemmisen börjat lossna undra om jag sak starta en tråd om det.

In på fisbok och bekänn nu den som är skyldig jag har mesen som huvudmisstänkt

Jazza skrev 2010-04-30 20:04:18 följande:
    Vad spännande, har du bilder?
    Nej tyvär hade inte kamera med mig men det var vitstrimmig genomskinlig och lite manetliknande.
    Helt olik den som kom när jag väntade Eira då såg det ut som nått jag brukade hosta upp om morgnarna under mitt sista år som rökare.
    Jazza skrev 2010-04-30 20:08:06 följande:
    Ooops, råkade nätshoppa en klänning och en jacka.... Men klänningen kan jag ha i maj, så det var för ett gott syfte.... Typ
    Shopping är alltid för ett gott syfte. tänkte faktiskt på dig när jag för några timmar sedan var och shoppade. Såg din den där typ laxfärgade klänningen på HM för 150spänn.

Vad fyndade du nu då?
    Jazza skrev 2010-04-30 20:12:24 följande:
    För liten bild
    Jazza skrev 2010-04-30 20:16:33 följande:
    Den jag har på en bild när jag är gravid?
    Nja jag minns inte när
    Jazza skrev 2010-04-30 20:19:19 följande:
    Gick inte att få större bild, men där ser du ju ungefär....Men var har du annars sett den, om inte bland mina foton? Jag har en klänning när jag är i typ 7e mån, ihop med en kompis som är i nionde, hon har en grön top på sig
    Nope kollade nu. Undra om du inte lagt in en bild här vid något tillfälle för den finns inte bland dina fisboksfoton.
    Men yo hur mycket gick du upp under dina graviditeter apropå ingenting
    Jazza skrev 2010-04-30 20:22:30 följande:
    Ah, du menar den puderrosa? Som jag inte ens har använt, för att alla dissade den?Jag gick upp 11 med Elsa och 14 med Sunna... Vadårå, ser jag grisig ut?
    Laxigt rosa ja
    Äsch alla dissade väl inte den tror säkert mesen tyckte den var fin med ett skärp eller nått.

Nej nej inte alls grisg men helt klart hederligt påverkad av tyngdlagen. Jag gillar det finns inget värre än folk som bara går upp en liten bula och tuttar.

jag har nu gått upp en siså där 21 kilo och förra graviditeten så slutade jag på 35+
Svar på tråden The return of the Lolilla