• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-24 18:08:14 följande:
    *kråmar mig* Det var så lite så, jag gillar att googla.Ibland googlar jag mig själv.
  • M C

Nu måste jag bara säga det här, är så sjukt trött på vissa grupperingar här så jag dånar. Men säger jag nåt där blir folk rabiata och folkilskna.

Feminism - för kvinnor. Betyder INTE "för jämlikhet" utan just att kämpa för kvinnor. Eftersom jag tycker att män är trevliga och bra på andra saker än kvinnor kommer jag aldrig rösta på den lede Φ (phi). Dessutom: feministerna är elaka manshatare som inte ens rakar sig. De som ser ut som folk är ofta dumma i huvudet eller har en politisk agenda.
    För mig sitter de i samma båt som SD eller ND - de kämpar för att några ska ha fördelar gentemot alla andra.
    FY FAN USCH OCH TVI VALE!
    Nu har feministerna ändrat sig och säger sig kämpa för jämlikhet - men de fortsätter heta feministiskt intiativ? Idioter!

Så, skönt att få ur sig.
    {#lang_emotions_sunny}
    Nu mår jag bättre.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Pix Ladin
    Hercule skrev 2010-03-24 18:15:41 följande:
    Vad gulliga ni har blivit! (jag har tränat förresten)
    Ord blind skrev 2010-03-24 18:19:48 följande:
    Hej sötnosar!! Här har det fikats. Äret sista semla. Hann med lite shopping före lunch. Vad har hänt med med Mesen?
    Hej på er
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-24 18:23:16 följande:
    Afton. Nya avatarer? Då skulle alla haft porriga ju
    Jag är så nojjig på att den rätta ägaren till en snygg rumpa skulle bli förbannad på mig så jag vågar inte. Min egen är inte mycket att hänga i julgranen.
  • Hercule
    M C skrev 2010-03-24 18:19:32 följande:
    Ja, du ser smalare ut!
    Åh, du märkte! {#lang_emotions_smile}
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-24 18:26:26 följande:
    Nu måste jag bara säga det här, är så sjukt trött på vissa grupperingar här så jag dånar. Men säger jag nåt där blir folk rabiata och folkilskna.Feminism - för kvinnor. Betyder INTE "för jämlikhet" utan just att kämpa för kvinnor. Eftersom jag tycker att män är trevliga och bra på andra saker än kvinnor kommer jag aldrig rösta på den lede Φ (phi). Dessutom: feministerna är elaka manshatare som inte ens rakar sig. De som ser ut som folk är ofta dumma i huvudet eller har en politisk agenda.För mig sitter de i samma båt som SD eller ND - de kämpar för att några ska ha fördelar gentemot alla andra.FY FAN USCH OCH TVI VALE!Nu har feministerna ändrat sig och säger sig kämpa för jämlikhet - men de fortsätter heta feministiskt intiativ? Idioter!Så, skönt att få ur sig.Nu mår jag bättre.
    Jag kände så ett tag men jag tror jag har ändrat uppfattning.
  • lokisse
    Nu måste jag bara säga det här, är så sjukt trött på vissa grupperingar här så jag dånar. Men säger jag nåt där blir folk rabiata och folkilskna.Feminism - för kvinnor. Betyder INTE "för jämlikhet" utan just att kämpa för kvinnor. Eftersom jag tycker att män är trevliga och bra på andra saker än kvinnor kommer jag aldrig rösta på den lede Φ (phi). Dessutom: feministerna är elaka manshatare som inte ens rakar sig. De som ser ut som folk är ofta dumma i huvudet eller har en politisk agenda.För mig sitter de i samma båt som SD eller ND - de kämpar för att några ska ha fördelar gentemot alla andra.FY FAN USCH OCH TVI VALE!Nu har feministerna ändrat sig och säger sig kämpa för jämlikhet - men de fortsätter heta feministiskt intiativ? Idioter!Så, skönt att få ur sig.Nu mår jag bättre.
    jag haller med.
    Difficile est saturam non scribere
  • SimplyTheBest
    Jag tycker jämlikhet är bra & jag tycker båda könen ska ha samma förmåner/samma rättigheter osv. Men jag står inte uppe på muren & skriker: "upp till kamp". Ser mig inte själv som feminist, då jag vill att männen oxå ska ha det bra.

Hm...kan jag säga så? Ja, det kan jag nog. Ni har alla något innanför pannbenet så ni förstår. Dessutom gillar jag män, tycker det är trevliga individer
    Om det inte passar - fuck off.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-03-24 18:32:41 följande:
    Jag tycker jämlikhet är bra & jag tycker båda könen ska ha samma förmåner/samma rättigheter osv. Men jag står inte uppe på muren & skriker: "upp till kamp". Ser mig inte själv som feminist, då jag vill att männen oxå ska ha det bra. Hm...kan jag säga så? Ja, det kan jag nog. Ni har alla något innanför pannbenet så ni förstår. Dessutom gillar jag män, tycker det är trevliga individer
    du är likvidist helt enkelt
    Difficile est saturam non scribere
  • SimplyTheBest
    lokisse skrev 2010-03-24 18:35:57 följande:
    du är likvidist helt enkelt
    Det har jag aldrig hört. Intressant.
    Om det inte passar - fuck off.
Svar på tråden The return of the Lolilla