Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Borde vi kanske starta en kamouflerad tråd om flytningar eller om att sticka koftor?

• psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-17 12:43:38 följande:
    Lolillas flytningar part III Kan de bli trådigare?
    {#lang_emotions_throwup}
  • psychocandy
    M C skrev 2010-04-17 22:51:44 följande:
    TJenare cändy! Hur mår du? Ont ska med ont fördrivas, eye? Hörde att du blev lite på pickalurven igår, gick inte enligt planerna eller? Du skulle ju bli karatefull! Jag är besviken.
    Jag var väldigt full ett tag, men peakade alldeles för tidigt tyvärr. {#lang_emotions_dreamer} Så jag hann nyktra till framåt natten.

Har varit hemma hos föräldrarna och blivit överöst med uppmärksamhet och godis, mycket trevligt.
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-04-17 22:52:36 följande:
    Hej slafsbytta!
    Haha den var bra.
  • psychocandy

Haha! Måste ju berätta - varför träffar jag alltid på så weirda människor?! Satt på stationen innan och väntade på mitt tåg, när en man kommer fram och säger jättetyst, så tyst att jag nästan inte hör vad han säger, att han är stylist och att han bara vill säga att jag har väldigt vackert hår. Jag blir ju skitmallig så klart, och tackar för komplimangen. Han står kvar helt tyst och stirrar på mig orimligt länge. Det börjar bli obekvämt. Sen säger han nästan viskande: "Skulle jag kunna få känna på det lite?" Jag svarade typ "Ehm, nej jag tror inte det, jag är ledsen." Varpå han viskar fram ett "okej" och hastigt går därifrån.

Om min gay-dar hade gett utslag så kanske jag hade låtit honom pilla på håret, men wtf liksom? Det kändes väldigt stört alltihopa. {#lang_emotions_yell}

• psychocandy
    Bam skrev 2010-04-17 23:01:25 följande:
    Fan vad taskigt att inte låta honom känna.
    {#lang_emotions_yell} Han kunde ju lika gärna ha dragit fram något vasst och skalperat mig och tagit med mitt hår hem till dockan av ihopsydda likdelar som han jobbar på hemma i sin källare.
  • psychocandy
    Bam skrev 2010-04-17 23:02:20 följande:
    Jag har precis snackat med Jazzan. Fan vad hon är trevlig! *lite suprised*
    Jaa, jag pratade med henne igår för första gången. Supertrevligt samtal!
  • psychocandy
    Bam skrev 2010-04-17 23:04:21 följande:
    Ja, för sånt brukar ju hända. Have a little faith gumman.
    Det är människor som du som slutar fastkedjade i en lagerlokal med en videokamera i taket och en såg i ena handen, det är allt jag har att säga. {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden The return of the Lolilla