• M C

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-03-27 15:33:40 följande:
    Det v ar min kompis också. På en husvisning förra helgen. Han var tvungen att smita in på toaletten på ovanvåningen. Han blev svinstressad när han hörde att visningen närmade sig och sedan ville han dö när det visade sig att det inte gick att spola. Passa dig. 
    Hahahha, sjukt roligt!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag har varit på ett hysteriskt ställe där jag har roats av alla idioter som finns.
    Tex har vi den något runde (jag ser smal ut om man säger så) mannen (med kukförlängarkamera och ytterjacka inomhus) som lyckades med konststycket att riva hela ställningen med ketchup och senap. Isf att runka ut lite ketchup så drog han åt sig hela hängbehållaren som om det vore en flaska. Den ramlade på en massa skit som stog där, en flaska soya åkte i golvet och han håller hysteriskt tag i kuken på ketchupbehållaren så en lååååååång stråle ketchup letar sig fram över bordet med all skit på.
    Jag fick lyfta upp behållaren åt honom, för du ska inte tro att idioten släpper taget om ketchupkuken!

Jag fick svårt att hålla mig från att garva rakt ut, men lite hyfs har jag allt.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 16:26:59 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m51594195.htmlSa inte hon nyligen att mammorna skulle vara hemma med bebisarna?
    Hon säger så mycket så.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 16:30:43 följande:
    Japp. Nu vill jag att det ska bli vår.
    Det var 19 grader varmt i skåne igår.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 16:33:17 följande:
    Men vad sinnessjukt att man inte bor där. Hur kallt har ni det då?
    Vi ligger runt nollstrecket, det regnar is.

*gnäll*
    Det här är det värsta vädret av alla för mina leder, vill bara säga det. *dricker mer vin*
  • M C
    Mariohn skrev 2010-03-27 16:33:33 följande:
    Ja satan vad varmt det var! Jag hade flipflops och uppvikta jeans! 
    Kul för dig.
    Funderar mycket på vilka snygga kläder jag ska ha i maj, men det snubblar alltid på att jag allra helst vill ha sandalerna och capribyxor.
    I mitt huvud tex ska jag åka 3 timmar i bil i mina snygga men ytterst obekväma jeans.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-27 16:47:14 följande:
    Det känns som om nån våldtar mig med en köttkniv
    Är det bra eller dåligt?
  • M C

Vik hädan: jag tänkte att om du gillar sånna pervertioner så är inte jag den som dömer dig.
    Men inte låter det trivsamt, har du provat något vämrande som en stadig skopa sprit eller vin?

Historia: jag drack sprit första gånger hemma när jag var kanske 13-14. Jag fick en stadig hutt av morsan för att få bort mensvärken.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-27 16:51:41 följande:
    Ska gå & handla godis! Det är lite lycka över detta -3 kg denna veckan fram tills idag.
    Jättebra, men du vet att godiset kommer sabba allt va?
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 16:48:18 följande:
    Stackare. Men det blir varmare snart.
    Ja, det är min förhoppning.

Jag har en dröm om en fin och solig påsk så vi kan vara ute och åka skidor eller nåt.
Svar på tråden The return of the Lolilla