Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Pix Ladin skrev 2010-05-03 10:13:21 följande:
    {#lang_emotions_nalle}
    Vik hädan skrev 2010-05-03 11:17:51 följande:
    Jag tänker i fortsättning alltid lyssna på dig! Dina svar är bäst.
    Väldigt vist av dig!
    M C skrev 2010-05-03 11:15:52 följande:
    Hello Pixl o alla andra - är det inte en underbar dag?
    Njao nja kanske har undvikit att känna efter.
    Vik hädan skrev 2010-05-03 11:18:23 följande:
    Jag vill att alla som kommer i maj ska ha klänning på sig
    Det är en jäkla tur att inte jag kommer för jag kommer inte att ha några kläder alls som passar min då nyförlösta kropp.
    Pix Ladin skrev 2010-05-03 11:22:36 följande:
    Hur mår den nya bebisen?
    Hallon!
    Jorå Bubblert bråkar på och är som sin syster ett knubbigt barn. känns att det inte finns tillräckligt utrymme där inne.
    Har nu fått datum för snitt så nu vet jag att eländet är över på så vis den 24:e Maj. Vill då att ni otrogna trioll ber en liten bön för mig eftersom jag nu är smått övertygad om att inte överleva kejsarsnittet.

Hur är det med er? friska krya? Flyttat? Bilder?
    Pix Ladin skrev 2010-05-03 11:31:05 följande:
    Skönt att ha fått tid. Jag är övertygad om att du överlever.Ej frisk, ej kry, flyttat, bilder på den här skiten vill ingen se.
    Men jag vill ändå att du ber en otrogen liten bön tack!!

Vad är det som felas dig?
    har ni otur med kåken?
    Vik hädan skrev 2010-05-03 11:33:56 följande:
    Jag ska tända ett ljus för dig
    *rörd*
    Ökänd skrev 2010-05-03 11:34:51 följande:
    Behövs inte. Utan att gå in på detaljer här så känner jag mig säker utan att blanda in polisen.
    Bara HH anhängare som ancvänder jeansjackor eller så är det hillybillypatrullen
    Pix Ladin skrev 2010-05-03 11:36:24 följande:
    Dagispestsmittor, elproblem, fuskhantverkare, varmvattenkrångel, skit, skit och skit. Och en argsint man.
    Tänk att det alltid måste vara så att allt ska krångla på en gång. Vi fick oxå ett helvete när vi började på med vårat hus. Upptäckte stora vattenskador pga elfusk och alla renoveringspengarna försvann till att åtgärda den skiten. Vi har fortfarande inte något riktigt badrum eller el överallt. men man vänjer sig nästan efter några år

När min karl är argsint då händer det ganska ofta även fast hans ilska kommer sällan att jag blir som argare än honom.
    Och på så vis blir han mindre arg.
    Funkar ganska bra eller så blir jag så där tyst och bara ser på honom med djup avsmak.

Jo det kan vara bra synd om min karl.

Pix Ladin skrev 2010-05-03 11:42:02 följande:
    Nu måste jag laga mat.
    Dutti kvinna!!
    Ökänd skrev 2010-05-03 11:45:59 följande:
    Han är mest patetisk... Det är faktiskt "synd om honom". Med det sagt inte menat att jag försvarar hans beteende. Bara att jag kan förstå det. Nästan.
    Du har själv lika svårt som honom att släppa ditt du från sen tiden. *fortsätter jeansjacksmobbningen*
Svar på tråden The return of the Lolilla