Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Freddan skrev 2010-02-25 17:14:51 följande:
    Nejdå, det var inget illa ment. Men eran utseendediskussion håller inte samma nivå som övriga. Men det gör inget, jag är på väg lämna och undersöka nya familjelivs-mark.
    Av ren nyfikenhet...på vilket sätt är våran diskussion annorlunda? Mer mogen? Eller tvärtom?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-25 17:15:52 följande:
    Klart jag gör det. Och sen funderar jag på hur alla skulle se ut nakna förstås.
    Du är man så vi vet att du tänker så. *skrattar*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

En fråga: vilka ringer med Telia?

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-25 17:21:00 följande:
    Osäkrare kanske. Mer ursäktande karaktär liksom
    Tack för svar. Håller nog inte med iofs.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-02-25 17:26:12 följande:
    NEEEEEJ!*gråter*Det är inte sant! Jag hoppas inget annat finnes. Man får inte glömma att det är Elitloppet den helgen, många är de som tittar på sånt och inte vill fjanta runt.
    Elitloppet! En gång om året!

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-25 17:27:59 följande:
    Vad faaan är elitloppet?
    Jisses . *svimmar*

Nu tänker jag ringa dig.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-25 17:29:01 följande:
    Nej, alla kan inte ha samma uppfattning. En liten kort fråga inom ämnesområdet "lära sig förstå det social spelet".Vad är skillnaden på att jag pratar barnbajs i två inlägg jämfört med att ngn av er pratar småbarnsbekymmer i 30-40 inlägg? Är det för att jag är man som det inte funkar?
    Vore jävligt trist om vi alla hade samma uppfattning. Då hade jag dött socialt.

Jag ger blanka fan i om det snackas barnbajs, dock har jag inget att tillföra i en sådan diskussion & kan således inte komma med några råd i sådana frågor.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-25 17:30:46 följande:
    Ringer du hem eller på mobilen? Vill veta om jag måste lyfta på häcken eller ej.
    Mobilen. Ska bara pissa först.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-02-25 17:31:32 följande:
    Obildade tölp! *snurp* JA!Jag har stått på en lastbil innan målrakan och skrikigt mig hes på Zoogin, bara så du vet mina sympatier! Sen har jag även stått längst upp i silverbyggnaden och sett hur faxen glänser inför alla kameror - och samtidigt bölat som en snorhyvel.Sån är jag.
    Har ännu inte varit på Elitloppet. Katastrof är detta.

En häst som fått mig att böla som en snorunge är Going. Skoja vilken grann häst.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Jag går inte med skor inne.

Cogito, ergo sum
Svar på tråden The return of the Lolilla