Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 18:55:40 följande:
    Jag vill ligga med honom, dricka öl/vin och filosofera - inte skaffa barn med!
    Är han intresserad av din hjärna då, eller bara av din vackra unga kropp? {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 18:57:34 följande:
    Ärligt, om ni kommer sitta häroch diskutera Freddans unges skit så tänker jag fan överge denna tråd. Då blir den bara en i mängden av alla vanliga jävla trådar på FL.
    Hahahahaha jag skulle precis skriva ett exakt likadant inlägg men lägga till "flytningar" också.
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 18:58:56 följande:
    Jag tror han gillar mig faktiskt.
    Klart han gör, vem skulle inte! Så när ska ni ses igen?
  • psychocandy

*försöker ignorera äckligt bajskonsistensprat*

• psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 19:02:28 följande:
     Det vet jag inte... Man måste ju verka lite nonchalant först och inte vara allt för "på"
    Helt sant.
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 19:06:36 följande:
    Ett par sms där han skrev att jag var jättefin och fantastiskt kul att umgås med.
    Niiiice. {#lang_emotions_laughing}
  • psychocandy

Jag har inte trott att någon behöver censurera sig i den här tråden utan mer att de (ni) som av något skäl har anledning att prata bajskonsistens och dylikt gör det i andra trådar som handlar just om bebisar, fast det gör ni kanske inte?

• psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-24 19:16:55 följande:
    Vad får man prata om här då?
    Vad menar du?
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-24 19:20:14 följande:
    Bara rent allmänt, om det inte är okej att prata om bajs - vart går gränsen?
    For the record så har jag inte sagt (mer än på ett uppenbart skämtsamt sätt) att det inte är okej att prata om bajs. Jag sa bara att jag har tagit lite för givet att ni pratar om sånt i andra trådar, om ni gör det öht, och undrade om det kanske var fel.

Alltså grejen här är väl att den här tråden just har varit ett undantag från hur det mesta på forumet ser ut och att det är det vi har enats lite kring och skrattat åt tillsammans, och därför blir det konstigt kanske - speciellt för oss som inte har barn - när det inte ens är okej att skämta om det längre?
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-24 19:30:04 följande:
    fast 2timer och gmoll pratar ju jättemycket om bajs här ju, bara det att det är deras eget!
    Men jag har inte sagt att det inte är okej, jag försöker bara förklara (ur en rätt vetenskaplig vinkel egentligen) varför det blir konstig stämning; har man enats kring en åsikt/ståndpunkt/whatever tidigare så uppstår osäkerhet i gruppdynamiken när det inte gäller längre.
Svar på tråden The return of the Lolilla