Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-22 19:30:34 följande:
    Mhm..hoppas oxå de kan hjälpa mig. Orkar inte med värken längre. Nej, jag ser likadan ut som på bilden. Handlar mer om att jag ska trivas med mig själv & för det behöver jag gå ner i vikt. Tillhör dem som pendlar upp & ner lite. Men bilden stämmer då den är tagen nyligen Tror inte du behöver oroa dig över lite gravkilo...du är smal gumman
    Men hade du varit hos läkare med värken tidigare?

Nää... smal är jag INTE. Normal på gränsen till lite tjock. Och nu är jag så hungrig hela tiden. {#lang_emotions_cry}
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 19:37:24 följande:
    Du är gravid vännen - då äter man. Samt kissar jämt har jag förstått. Japp, har varit iväg en gång tidigare. Då sa läkaren att jag skulle satsa på smärtlindring i form av massage. Då det de sista gångerna har gett mig ofantlig värk samt att det knakar i nacken valde jag att ringa till försäkringsbolaget som har hand om sjukvårdsförsäkringen. Sa som det var att jag pallar inte ha ont jämt & att jag vill till en kiropraktiker. Så därför ska jag först till läkare på onsdag.
    Japp, jag kissar hela tiden.

Åh, jag hoppas verkligen att det blir bättre. Det måste vara hemskt att ha det sådär.
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-22 19:38:52 följande:
    Vin.Trädgård.Stickning.Bye!
    Hejrå!
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 19:47:56 följande:
    Jag?
    Ja.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 19:49:26 följande:
    Japp. Kan reagera på katter & hundar. Främst katter. Det är därför jag inte har djur själv - annars hade jag skaffat hund
    Åh, hemska öde.

• Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 19:53:25 följande:
    Mhm...halvtrist är det. Men iom med att jag inte har djur hemma så klarar jag av att omge mig med dem när jag är borta. Då är det inte i samma "mängd" som i det egna boendet. Det är det som har funkat för mig, äter inga mediciner längre. Skönt att slippa. Nu försvinner jag ett tag. Ses senare! Pöss & kram
    Pöss och kram
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-22 21:57:54 följande:
    Ah se där är den ju! .-)
    Märks att jag inte är här så ofta eftersom jag orkade skriva i den tråden. Jag blev vansinnig. {#lang_emotions_demon}
  • Pix Ladin

Det måste vara något fel på människor som inte tycker om barn.

Svar på tråden The return of the Lolilla