Inlägg från: Crake |Visa alla inlägg
  • Crake

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-09-17 18:06:46 följande:
    Tvåan är snuskig, vi andra värjer oss så gott vi kan.
    Frågor på det?
    Många frågor, inga svar  
  • Crake
    Ökänd skrev 2010-09-17 18:09:53 följande:
    Ja, varför värjer ni er? Ni är ju pervon allihopa, varför spela så oskyldiga? Oskyldig
    jag är rädd för tvåan Gråter
  • Crake
    Crake skrev 2010-09-17 18:10:57 följande:
    jag är rädd för tvåan Gråter
    De enda jag är mer rädd för än tvåan är de andra lolillorna, clownen i "det" och dockor! 
  • Crake
    M C skrev 2010-09-17 18:13:03 följande:
    Fråga på bara, du blir ju inte klokare av att gråta jämt och samt.
    Jo, om mina tårar leder ström som dirigerar tankeförmåga in i mitt huvud! 
  • Crake

Jag äger ett skohorn i metall som har en klisterlapp med en text "Ingen jävla plastskit", en bild på en människa och ullaredsloggan. Ska jag ta bort klisterlappen eller inte? 

• Crake
    Semper Idem skrev 2010-09-17 18:57:17 följande:
    Jag har inte så många anmälningar på mig. Ett fåtal gröna. De jag har fått kommer nästan alla från samma person(helt omotiverat dessutom )
    hur vet du vem som har anmält? 
  • Crake
    Ökänd skrev 2010-09-17 18:53:57 följande:
    När jag flyttade in i min nuvarande lägenhet satt det ett klistermärke på ena garderobsdörren: "När det brinner i musen - ring 90000"
    Jag var på väg att ta ner den men insåg sen att det är ju i allra högsta grad kitschigt (och WT ofc ) kidsen av idag vet ju knappt vad 900000 är längre.
    *fnissar*
  • Crake

Jag råkade slå på Jerry Springer .... nu inser jag varför jag aldrig har sett ett avsnitt! *letar en bättre kanal*

• Crake
    Semper Idem skrev 2010-09-17 19:12:11 följande:
    Nej egentligen vet jag ju inte men ibland är det ganska givet.
    Ibland är det vår förmåga att dra logiska slutsatser som gör oss lätt manipulerade. 
  • Crake
    Crake skrev 2010-09-17 19:23:20 följande:
    Ibland är det vår förmåga att dra logiska slutsatser som gör oss lätt manipulerade. 
    Särskrivning, vafan  
Svar på tråden The return of the Lolilla