Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 08:47:31 följande:
    Citerar en (svensk) kompis facebookstatus:Hur många töntiga jälva skidguld Sverige än tar så bryr jag mig inte ett skit i de, OS är över....
    Haha
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2010-02-25 09:06:50 följande:
    Morgonstånd.
    har guld i mund
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2010-02-25 09:15:03 följande:
    Jo. Cassis: Trevligt värre. Är genomförkyld - tycker någon av er kan ringa mig i dag så att jag kan få hosta och snörvla i örat på någon.
    Uach, är det du som har smittat mig?
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2010-02-25 09:21:14 följande:
    Mesen & Cassis: Kan möjligtvis harkelflåsa. Har inte hunnit dricka någon whisky idag...än.Jazza: Troligtvis. Ber om ursäkt för det.
    Assfuck... men vi kan ta en virre ihop, då? Jag bjuder dig på en 12årig Yamazaki som är det senaste tillskottet i hyllan
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2010-02-25 09:30:53 följande:
    Jazza: 12-årig Nipponwhisky? Blev nog just kär i dig.
    Ja, den är faktiskt riktigt god.... köpte den som tröst, efter att jag blev lite besviken på en Mackmyra som jag byggt upp löjliga förväntningar på.....
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2010-02-25 09:48:53 följande:
    Jazza: Har faen aldrig testat Mackmyra - kan bero på att jag hört en drös omdömen som liknar ditt.
    saken är att jag, förmodligen, hade gillat den som fan om jag inte vetat vad det var... Den hade ju en del att bevisa, från början, men sen hörde jag att den var sååå himla braaa, så... Men den är ju värd att provas, helt klart...

Skall till Ölakademien imorgon (i Göteborg, googla om du inte vet vad det är) det är såå najs... de har telefonkatalogstjocka menyer med sina öl och whiskysorter
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2010-02-25 09:58:42 följande:
    Och det var ju jävligt nödvändigt att göra mig sotis också.
    Hehe

Nä, era as, nu skall jag och kidsen gå upp till vår lilla affär.... Vi är asförkylda och sura, alla tre... men, men..
  • Jazza

Jag är kort

• Jazza
    psychocandy skrev 2010-02-25 16:47:13 följande:
    Jag tror att jag är kortast här.
    Hur kort?
  • Jazza

Hej, kläggfittor...
    Jag har BETT!! En bön, alltså... herrejösses, jag och Mfern vågade inte kolla på varandra, av skräck att börja asflabba (en prälle var här och snackade upplägg inför dop... OMG, liksom, helseriös)

Har läst ikapp:
    Jag är 1.60, alltså kortast (?) i tråden -- återigen är det bevisat: Underbart är kort!
    Ni är hjärtligt välkomna till Jazzaland i sommar/höst/närsom, såklart!
    Candy: Lägg ägg, du måste med!
    Mesen: Ta en dubbelmacka, vettja

Svar på tråden The return of the Lolilla