Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-04-18 10:19:05 följande:
    Du är rätt elak du med ibland, håller du på att öva upp dig till Bam och polskans kvalisort?
    Jag siktar varken på mer eller mindre elak än vad jag är nu. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-04-18 10:51:43 följande:
    Jag ska städa, köpa dvd, plugga och försöka njuta av solen. Själv?
    Hercule skrev 2010-04-18 10:33:05 följande:
    Slöa, städa, veckohandla och handtvätta.
    Om ni ska städa så ska jag inte vara sämre! {#lang_emotions_dreamer} Nej, jag måste faktiskt städa. Har en stressig vecka framför mig, börjar en ny kurs och har massor inplanerat, då känns det alltid bättre om man kan börja veckan med ett välstädat hem så man slipper tänka så mycket på sånt.
  • psychocandy

Hej gulletufsar. Vilken skitdag det är idag. {#lang_emotions_yell}

• psychocandy
    lokisse skrev 2010-04-19 16:34:20 följande:
    vad har hänt candy candy?
    Äsch bara... krångel. Dator som strular och kursböcker som jag inte kommer hinna få i tid och det ena och det andra. Men nu ska jag ta en dusch och vara glad för H kommer hem ikväll.
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-04-21 13:43:01 följande:
    Känner att jag måste få ventilera lite. Jag är så förbannad, eller rättare sagt lite ledsen. Hade ju tenta, trodde att jag fattat ämnet, det kändes lättförstårligt. Fick resultatet idag. Jag har klarat tentan med en halv poäng, trodde att att jag skulle få betydligt bättre.... Det är så segt när man tror man har förstått och så har man inte det. Det kändes verkligen som mitt ämne! Kände att jag inte behövde detta just nu med graviditet och allt. I tillägg hamnade jag i placebogruppen, jag kommer alltså inte få någon bahandling mot bäckensmärtan. Tom på energi.
    {#lang_emotions_heart} Godkänt är viktigast! Men jag vet att det kan kännas surt när man haft en bra feeling hela tiden. Väntar på besked om min examination och jag försöker verkligen att inte hoppas på ett VG men blä, jag gör det ändå. Och så kommer jag att bli besviken sen.
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-04-21 14:05:49 följande:
    Japp och jag uttryckte mig väldigt dåligt! Behandlingen är en osteopatbehandling. En typ av "massage" kan man säga. Och det lär man inte missa om man får....
    Ska jag ringa och bombhota? {#lang_emotions_yell} Vill att du ska få behandlingen.
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-04-21 14:07:24 följande:
    Då finns jag här (eller på FB) och tröstar!!
    Sötgull! {#lang_emotions_heart} Jag får veta i slutet av den här veckan eller i början av nästa, funderar på att köpa hem lite alkohol enbart för det ändamålet.
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-04-21 14:08:48 följande:
    Tack söta!! Men det finns andra sätt, jag kan ju betala för behandling.
    Hot är gratis. Just saying. {#lang_emotions_cool}
  • psychocandy

Jag dricker sprit och spelar in musik. Men det går åt skogen. {#lang_emotions_yell}

Svar på tråden The return of the Lolilla