Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-02 10:17:21 följande:
    Hej. Prata med mig. Varför ser jag inte ikonerna ovanför textrutan? Har inte gjort på två dagar? Är det ett straff? 
    Hej lilla Kräk. Det är samma för mig. Jag trodde också det var ett straff så jag led i tysthet. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Sädärja.....nu är jag snart klar med iordningfixandet för dagen och kvällen. Det blev min liiiite för korta sjömansklänning. Den ska väl förhoppningsvis kunna ådra mig en del olämplig och helt välkommen ouppskattad uppmärkamhet

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 10:40:21 följande:
    Hoppas det är jobbigt
    Lika jobbigt som för dig  

Eller har du kommit på en lösning?  
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 10:43:21 följande:
    Timer: Ooohoooh...sjömansklänningen. Nu blev det klegg i kalsongen.
    Fyfan vad äcklig du just var Kräks

Död
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 10:47:19 följande:
    Man kan klicka ändå  
    Jag vet men det är svårt att hitta rätt applikation. Varför straffar de bara oss?
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 10:47:44 följande:
    Snacka om olämplig uppmärksamhet alltså..........
  • 2timearound

*suck* Jag ska åka buss till jobbet idag. Nu på morgonen tycker jag bara att det är jobbigt och lite tråkigt men ikväll kommer jag att vara rädd. Sist sprang jag fan hela vägen från bussen hem. Och då bor vi ändå i ett stilla villaområde liksom........*fegis*

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 10:55:01 följande:
    stackare. du maste jobba pa det där sa att du slipper vara rädd
    Hur? Jag är redan stark, jag kan försvara mig, jag har alltid nycklarna i handen, jag är alltid vaksam och jag försöker alltid åka hem nykter. Men vad hjälper det mot monstrena? 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 10:58:16 följande:
    Jag misstänker att det har med längden på klänningarna att göra.
    Inte längden på blygdläpparna dårå?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 10:58:48 följande:
    Försök tänka logiskt. Monster är lättare att upptäcka på hösten av självklara och uppenbara skäl. 
    Men de är så snabba och har långa armar...........*patetisk*
Svar på tråden The return of the Lolilla