Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-02 15:22:05 följande:
    Jag ska dit med M:s jobb men man får "bring babys" så jag antar att ni får följa med!
    Vad förvånade de skulle bli! När dina babys är riktiga babes liksom. Typ.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:25:38 följande:
    Ganska Men om ni ska på detta hållet får ni gärna säga till! Jag vill leka med er Demon
    *lite rädd*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:30:03 följande:
    Linköping. Men jag fick för mig att du bodde i Ystad och då hade jag kunnat berätta att jag var på bio där för två år sen.
    Bor du i Linköping? Vad nice, det är ju nära. Då kommer du på Lolillaträffen till våren då? *antar*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:35:57 följande:
    Nu har jag kollat på ystad saltsjöbad. Det ser skitmysigt ut. När åker vi? 
    Precis närhelst du vill. Jag kan jämt
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:36:37 följande:
    Nja, det låter alldeles för mycket som en erotisk fantasi...
    Haha! Det blir inget knulla Freddy. Vi ska supa, röka vattenpipa och prata hela natten. Du kan röka cigarr och dricka whiskey om du vill vara karlaktig.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:40:00 följande:
     Vi käkar middag hemma hos freddan istället. 
    Det var den bästa idé jag har hört på mycket länge.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:40:40 följande:
    Ja, så säger du nu ja.

OMG. Tror du på allvar att jag försöker lura hit dig så jag kan slå mina klor i dig?

Jeez.........du har inte det jag vill ha helt enkelt face it babe. Men du är en rolig prick, jag gillar dig stenhårt.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:42:16 följande:
    Men på riktigt? Kan vi inte styra upp något i december? Vi träffas någonstans och käkar middag och dricker vin och så? Eller det är jag som har erotiska fantasier nu?
    Nån får ju ta tag i det bara. Det blir inte jag den här gången.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:43:09 följande:
    2timearound skrev 2010-11-02 15:40:38 följande:
    Det var den bästa idé jag har hört på mycket länge.
    Vänta tills nya huset är byggt så ska jag bjuda på en gudomlig middag.
    Lova inte Lolillorna sånt du inte kan hålla......*varnar*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:45:10 följande:
    Jag gör det hemskt gärna men det förutsätter att folk har överseende med att jag inte har ett stort hus :´) Du har skämt bort alla
    Vad vet du om det? Du var ju INTE HÄR!
Svar på tråden The return of the Lolilla