Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jag har inga "rutor" idag igen.......blir jag straffad idag också?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-03 13:56:52 följande:
    Jag kan straffa dig oavsett om du vill.
    *vänder upp rumpan*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-03 14:09:48 följande:
    Aha, du vill ha en fysisk bestraffning? Trodde det var en mer mental bestraffning du önskade.. :)

Allvarligt, just nu har jag sån sjuk ångest. Jag läser "odjuret" av Roslund & Hellström och jag vill grina, skrika, slå nån. Ja, helst sluta läsa, det är så jävla vidrigt, fruktansvärt. 

Jag hatar Jazzan just nu för att hon rekommenderade bokjävelen, det här är det värsta jag vet. Barn som våldtas, plågas och mördas. *hatar* 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-03 14:14:42 följande:
    Ajdå, låter jobbigt. Men det är väl ändå ett gott betyg åt boken om du fortsätter läsa trots att du känner obhag?
    Nej, det är mer envishet. Jag önskar att jag kunde strimla boken i pappersförstöraren bara. Glömma att den finns. Ångesten växer i bröstet och tårarna bränner bakom ögonlocken. Jag blir arg, vidriga jävla pedofiler.

Jag har aldrig förstått det här med att man ska plågas för att växa liksom. Måste jag må så här dåligt för att ta del av kulturen?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-03 14:16:54 följande:
    Vad kostar ett par leggings på H&M?
    Typ 198 kr. Vaddårå? Behöver du till transaftonen på lördag eller? 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-03 14:27:20 följande:
    Satt och glodde på Tradera och nån auktion innehöll begagnade leggings....känns liksom lite sniket att vilja sälja singa leggings när det handlar om sånda skitsummor. Men det är vad jag tycker förstås.

Transafton låter intressant dock.
    Begagnat är äckligt. Jag skulle aldrig vilja ha ett par brallor som nån annan gått och savat i liksom. Kräks

Ja, då kan du ha dina korsetter. På transaftonen alltså.  
  • 2timearound

Nu återgår jag till bokjävelen.

• 2timearound

OMFG. Dessa vidriga kvinnor som behandlar sina bonusbarn som pestsmittade.   Styvkärringar är mitt hatobjekt nr 2. Efter pedofiler. *på asdåligt humör*

• 2timearound

Hej tråden

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-03 17:50:02 följande:
    Jag kan inte hålla mig borta *ödmjuk*
    Darling Välkommen tillbaka Skål

How are they hanging?
Svar på tråden The return of the Lolilla