Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

44000

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

HELVETE!!"!!!! 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-04 22:57:35 följande:
    Då e'ru i rätt tråd vännen.
    Hahahaha! Ja, det är en jävla massa rätt bittra surf***or här. Skönt att de har dragit för dagen allihopa.....
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-04 23:00:09 följande:
    Vi ta ta oss en krogkväll så ska jag böla mot din axel när jag berättar MIN historia. Du kommer väl emellertid att fnysa åt mig och säga: Jävla fån! Du har iaf inte blivit bortkollrad till Japan där du tvingas umgås med en sinnessjuk svärmor dag ut & dag in.
    Jag vill gärna höra din historia. Jag ska vara snäll. Även om jag tycker mer synd om honom ska jag inte låtsas om det.  

När kommer du?  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 23:02:33 följande:
    Jag är nog en surfitta idag.
    Badda med lättyoughurt så förvinner det........Drömmer
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 23:03:47 följande:
    Tycker det var roligt att jag "fick" ett nummer. Det var länge sedan.
    Fuck you.

Hahahahahaha! Det är "solfia" han pratar om. Hon som gärna låter honom knulla henne i arslet för att sen ta den i musen och sen göra rent hela skiten. Vilken TJEJ *myser* alltså..........

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m55434620.html
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-04 23:04:17 följande:

När jag kommer är faen upp till dig.

Nu sofva.

Inget snusk. Då får du inte hälsa på. Godnatt.  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 23:09:04 följande:
    *skrattar*

Ja, det finns alla sorter
    Ja De där två är som gjorda för varandra. 
  • 2timearound

Nu är det dags att call it a night. Dröm söta drömmar vännen

• 2timearound

Nu är det en drake här och äter upp mig inifrån igen..........

Svar på tråden The return of the Lolilla