Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Freddan. Du är den ende som inte visat bild på sig själv. Tom hemliga tomten Semper har ju skickat runt bild på sig själv, som det lilla tråd-luder han är , nu är det din tur. Ikväll när du är lite whiskeyfull så skickar du bara, det kommer bli jättebra! *lovar*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 14:07:58 följande:
    det är bara jag som aldrig far nagot inbox av nagon...
    *skikar bilder pa mig till mig*
    Nja, det var nog så, kisse, att det vara bara de som visade sig själva på bild som fick
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 14:09:56 följande:
    Låter du frugan drabbas av humöret då?
    Vicken konstig fråga panki.....han blir ju självklart på underbart humör när han möts i dörren av sin fina familj.  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 14:12:35 följande:
    Tänkte jag inte alls på. Vet vad jag tänkte på men har glömt termen för det *irriterad*
    Hahahaha!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 14:16:28 följande:
    JAg ska se vad jag kan göra åt saken :)
    omg *börjar svettas*

• 2timearound

Hoppas du noterade att du redan är helt genomskådad

2timearound skrev 2010-11-05 14:11:04 följande:
    Vicken konstig fråga panki.....han blir ju självklart på underbart humör när han möts i dörren av sin fina familj.  

Sven Justus skrev 2010-11-05 14:15:31 följande:
    Nej, varför skulle jag göra det? Med risk för att låta lite larvig; hon får mig alltid på ett strålande humör :)
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 14:34:23 följande:
    Jag är så jävla bajsnödig! På samma sätt som jag förklarade på FB häromdagen.
    Sådär som att höll handen för? För att det inte skulle ske en olycka?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 14:35:54 följande:
    JA! Alltså jag ligger på mage nu, men sen när jag resaer mig för att gå på toa kommer jag vara tvungen att knipa.
    Fan vad slapp din ringmuskel måste vara. 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 14:40:04 följande:
    Nej alltså min ringmuskel är jävligt tajjt. Det är svårt att förklara vad som pågår just nu bara.
    *rotfl*

Hur svårt kan det vara? Really?  
Svar på tråden The return of the Lolilla