Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-10 12:56:43 följande:
     i maskpesten?
    Det där är så jobbigt, jag var tvungen att ligga riktigt platt och stilla i morse, när de andra dragit för att inte träffas av nåt äckligt ägg som kanske flög omkring. Jag gömde mig för ägg kan man säga..........Drömmer eftersom jag bara har ett öga att spana med så är jag osäker på om jag kanske misssade nåt runtflygande, Kräks
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 13:12:23 följande:
    Haha men åh  Fast jag var faktiskt allvarlig. Tänkte att du kanske inte tänkte på smittrisken. 
    Ja, ungarna, eller Alice har det ju redan, så that ship has sailed.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 16:50:11 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m55319547.html

Hur fan är människor byggda?????????????????? VA? SVARA??????????????
    Inlägg #51. Jag kan bara fråga; varför?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 16:52:49 följande:
    JA varför??? Dessutom har jag BEN i kroppen som förbjuder sådant. 
    Men varför? *frågar mjukt* Varför vill man ha en cola-flaska i musen? Jag fattar det bara inte.......men jag är väl trist och tråkig (om Jaz läser iaf)
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 16:55:02 följande:
    Man kanske har väldigt liten handväska? 
    Man måste alltså ha något att bära i? Är det så jag ska tolka det?

jag har inga rutor............ 
  • 2timearound

Jag har inte druckit en enda droppe vatten idag. Det är nog inte så bra........men jag har städat så jag är fan skinnflådd på händerna. 

• 2timearound

Jag orkar inte vara äcklig. Liveshowen är tillräckligt för mig just nu.

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 17:02:32 följande:
    *stänger ner camen* 
    Satan vad nyfiken du blev nu.......

.........mask-showen baby. Jag har eg inte SETT en enda men min fantasi är rätt livlig om jag säger så. Obestämd 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 17:06:32 följande:
    De syns knappt. Jag har sett dem direkt i arslet. Jag tänker inte berätta mer än så för dig men de bor i hudfickor och är snabba som fan. 
    Jag försöker verkligen vara vuxen, men det är lite svårt. Jag får sån panik av parasiter. Liksom dödsångest. 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-10 17:13:50 följande:
     hur gar det med ögat?
    Det är bättre idag Lite svidigt och rött men bättre.
    Mariohnym skrev 2010-11-10 17:13:46 följande:
    De är borta nu. Jag får panik av löss. Jag blir okontrollerad och farlig.

Det har vi aldrig haft, jag har aldrig haft nån värre parasit än en mygga på mig så jag är liksom ovan. 
Svar på tråden The return of the Lolilla