Inlägg från: Hercule
|
-
-
*visualiserar*Midka skrev 2010-05-02 20:51:27 följande:En liten väktare kanske...?
-
Vi kan inte hjälpa att vi är så oemotståndligaVik hädan skrev 2010-05-02 22:07:03 följande:Det kliar i min näsa, jag är kåt och sugen på pizza dessutom (ert fel)
-
Kan man kräkas av för fet mat?
-
Jag verkar inte vara vän med mig självSimplyTheBest skrev 2010-05-03 19:40:46 följande:Fejjan verkar helt knas ju. Har ni er själva som vän? Kolla det.
Antar att jag blev nobbad ...
-
Isåfall hade jag nog varit mer orolig för sidor som FL.Vik hädan skrev 2010-05-03 21:04:29 följande:Jag känner inga 11-åringar som har facebook. Facebook hade åtminstone tidigare en åldersgräns, att man måste vara minst 15 för att få skapa ett konto. Vet inte om det ändrats nu. För mig kvittar det egentligen om barn får ha facebooksidor eller ej, det tycker jag är något som de måste komma överens om sinsemellan i familjen. Dock, med tanke på en del saker som skrivs av mina vänner på facebook, (inte minst i Lolillagruppen ) så är jag tveksam till att jag skulle vilja att mina egna barn hade konto där
-
-
Ok, vem av er är det som går i funderingar om att skaffa ett barn till?
-
Hallå!
Allt väl?
-
Helt ok2timearound skrev 2010-05-05 18:28:06 följande:Not much. Själv? Haft en trevlig dag?