Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-12 22:26:51 följande:
    Ingen aning? Jag gör nästan alltid det.
    Ibland, speciellt när Jaz berättar om sina intima "hygien"-problem" är det en direkt plåga faktiskt. Då önskar jag att jag tänkte mer i text........Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

HAHAHA! En optimist..........*kiknar av skratt*

Alla kvinnor...

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 22:30:20 följande:
     :-_)
    Vilken ful mongo-smiley.
  • 2timearound

Nu, kl 22.31 kom det brev.........*suck*

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-12 22:33:21 följande:
    Kan gott sagga era "boxar".

Skjuter ju lösplugg så det är riskfritt.
    Det är sexy. Mer sånt till folket.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 22:33:44 följande:
    Då hann han ronka med.
    Nej. Det var fler än fem meningar. Det tog nog en 16 min att författa...... Jag svarade på 30 sek. Förstås. 
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-12 22:38:12 följande:
    Så... om fattat rätt... Det tar lång tid för Era att komma, du väntar och väntar och sen kommer på 30 sek?  Oskyldig  
    *stönar*

Det sammanfattar nog det mesta, ja. 
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-12 22:43:26 följande:
    Kan vi skippa min utlösning nu?
    Varför? Vi har pratat om blygdisar, orgasmer, tuttar och massa kvinnligt hela veckan. VARFÖR kan vi inte få prata om lite sånt nurå? 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 22:43:42 följande:
    VAD PRATAR NI OM? VEM RÅNKAR I BOXEN? 
    Eras håller på och snuskar sig i min inbox. Han kallade mig precis tandapa, han tror antagligen att det är tändande på nåt vis ( jag vill inte rätta honom, han verkar så glad). 
  • 2timearound

Dessutom tycker jag vi ska passa på att vara lite fräcka, när Semp kommer tillbaka är det slut med sånt, han verkar lite pryd. 

Svar på tråden The return of the Lolilla