Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-13 22:49:58 följande:
    Hon är ju bara i din. Hon hittar inte ens sin egen, den kossan.
    Hon är så kär i mig den där. Det enda hon gör när hon kommer hit är att stalka mig i tråden och gb. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:50:57 följande:
    Missionären ska faktiskt inte underskattas, Med rätt person vid rätt tillfälle så är den rätt grym.
    Ja. *stönar* Det finns faktiskt få saker som är härligare. Men lite bakifrån toppar faktiskt. 
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:50:09 följande:
    Efter en halv flaska calvados så var jag faktiskt snäll på rikitg.
     Så mer då?
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 22:50:42 följande:
    Sluta vara otacksam för kärleken
     Kan det verkligen kallas kärlek det där snuskandet?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 22:50:47 följande:
    Precis.
    Ja, det är ett problem vi "öknar" har. Det blir ena jävla rejäla sandstormar när det blåser i liksom.........Drömmer
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 22:55:40 följande:
    Ja...jävla öknar. Torrfittor lixom.
    OMFG. Du vet inte vad du pratar om mistah  
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:55:00 följande:
    2timearound skrev 2010-11-13 22:52:20 följande:
    Ja. *stönar* Det finns faktiskt få saker som är härligare. Men lite bakifrån toppar faktiskt. 
    Har det mognd att göra? Vill minnas att jag för 10 år sen gapade mest om doggiestyle.
     Nu läste du nog inte ordentligt. Jag gillar verkligen missionären för man får en härlig ögonkontakt, men om jag måste välja så blir det doggystyle för mig.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:56:14 följande:
    Du är som min fru, fiskar efter komplimanger i tid och otid.
    *drar vidare till hårdare jaktmarker*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-13 22:57:53 följande:
    Igår såg vi på Skavlan. Då pratade Märta Tikkanen om vulkaniska relationer. De kom in på människor som är som vulkaner, typ. Då sa Mfern ömt till mig: Min Eyjafjallajökull Det var väl sött?

(Speciellt med tanke på att denna konversation ägde rum i veckan:
    Han: *mummel mummel mummel* omma
    Jag: Vad i hela helvetet kallade du mig? *lätt vansinnig*
    Han: Hö, vadå?
    Jag: Jag hoppas tammefan inte att du sitter här och kallar mig "din lilla blomma"?? *upprörd*
    Han: Hahaha, vad fan, är du dum på riktigt, varför skulle jag säga något så vidrigt? Jag sa: Det är ändå ingen som kommer komma (om ngn fotbollsmatch)   )

Romantiskt
    Åhh....min vackra omma. *enda jag fick ut av det* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-13 22:59:18 följande:
    och med ögon menar du G-punkt, hoppas jag?
    *asg*

Jag önskar att jag kunde säga det, men en del....ehhhh....mekaniska förhider gör att det inte riktigt blir så.  
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-13 23:01:33 följande:
    Jag trodde man med åren dragit på sig lite flytningar och svårt att hålla pinket efter förlossningar så vad jag har hört har det aldrig varit så blött förut så jag undrar lite över det där med öken....  
    Precis. Men han är så svältfödd så han fattar inte riktigt det där. Det kommer bli en MYCKET trevlig överraskning den dag det väl beger sig igen. 
  • 2timearound

*urk*

Magnecyl Koffein smakar apa.  

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 23:08:28 följande:
    Jo...men jag gifte mig innan jag skaffade barn, Ville inte ha bastarder.
    *heja*
Svar på tråden The return of the Lolilla