• M C

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-02-25 15:44:25 följande:
    De tömmer lägenheten som jag vill ha. Kanske ska lägga vantarna på den innan nya folket flyttar in, bara bära in mina prylar där och låtsas som om jag alltid bott där.
    Bra idé. Se till att ta med dig laptopen så du kan rapportera från psyket sen bara.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-25 15:52:15 följande:
    Och du är som en äkta Laura Ashley?
    Har vi inte diskuterat det där en gång? Jag är inte volanger, rosor och pluttinutt. Jag är tekniker.
    Men jag antar att du menar Laura Ingalls? Då kommer vi närmare.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-25 15:49:35 följande:
    Du förstår uppenbarligen inte hur ljuvlig den aktuella lägenheten är, då skulle du inte klandra mig!
    Jag klandrar dig inte, jag ser nyktert på saken. Vilket är ganska kul mtp vad jag dricker.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-25 15:56:51 följande:
    Idag har jag köpt 4 tröjor med puffärmar. *fyndat*
    Mmmm, en sån liten gullefjun som du ska naturligtvis ha puffärmar.{#lang_emotions_heart} En mupp som jag ser helt galen ut i puffärmar. Får direkt in bilder på grisar iförda rosetter i huvudet bara vid tanken faktiskt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-25 15:57:39 följande:
    Just nu ser jag så sjukt mycket snygga killar överallt. *kåtsjuk*
    Jag har fastnat i snygga-skådisar-facket, känns lite tossigt faktiskt.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 16:04:40 följande:
    jag bör oksa skippa puff ärmarna (passar pa att pamina om att puff betyder bordel pa tyska)
    Hahaahahahaha!
    2time har bordellärmar!
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-25 16:23:54 följande: