• M C

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-02-25 15:44:25 följande:
    De tömmer lägenheten som jag vill ha. Kanske ska lägga vantarna på den innan nya folket flyttar in, bara bära in mina prylar där och låtsas som om jag alltid bott där.
    Bra idé. Se till att ta med dig laptopen så du kan rapportera från psyket sen bara.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-25 15:52:15 följande:
    Och du är som en äkta Laura Ashley?
    Har vi inte diskuterat det där en gång? Jag är inte volanger, rosor och pluttinutt. Jag är tekniker.
    Men jag antar att du menar Laura Ingalls? Då kommer vi närmare.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-25 15:49:35 följande:
    Du förstår uppenbarligen inte hur ljuvlig den aktuella lägenheten är, då skulle du inte klandra mig!
    Jag klandrar dig inte, jag ser nyktert på saken. Vilket är ganska kul mtp vad jag dricker.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-25 15:56:51 följande:
    Idag har jag köpt 4 tröjor med puffärmar. *fyndat*
    Mmmm, en sån liten gullefjun som du ska naturligtvis ha puffärmar.{#lang_emotions_heart} En mupp som jag ser helt galen ut i puffärmar. Får direkt in bilder på grisar iförda rosetter i huvudet bara vid tanken faktiskt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-25 15:57:39 följande:
    Just nu ser jag så sjukt mycket snygga killar överallt. *kåtsjuk*
    Jag har fastnat i snygga-skådisar-facket, känns lite tossigt faktiskt.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 16:04:40 följande:
    jag bör oksa skippa puff ärmarna (passar pa att pamina om att puff betyder bordel pa tyska)
    Hahaahahahaha!
    2time har bordellärmar!
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-25 16:23:54 följande:
    Nope, dig missar jag milsvis liksom alla i tråden! De jag föraktar använder ett svårare språk än vad de kan hantera och försöker få in krångliga ord som de uppenbarligen inte ha förstått i sina meningar.  
    Hahahahah!
    Som vanligt mitt i prick!

Jag försöker skriva som man säger, hur ska det annars gå in i huvudet på de ignoranta som läser? Jag är inte ute efter att impa, jag vill förändra.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-25 16:11:25 följande:
    Jag vill köpa skoooor.
    Jag är så sjukt avis på folk med normala fötter. Ni anar inte hur jävla snygga skor jag haft om jag haft en normal storlek!
    42, vem fan har 42 i skor?

Har ett par snygga, höll på att DÖ när jag hittade dem! Kilklack, vansinnigt höga och nitar. Mörkblå mocka.
    Jag kan inte gå i dem, men de är snygga!

Karlskor. Jag äger nästan bara karlskor. *gråter*
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-25 16:13:54 följande:
    Oh ja! Flickig och fin. Idag  kom det in en kund, en kärring i min ålder , och bara: -Guud vad smal och fin du är! Du ser ut som en ung flicka! *jättenöjd*

">

Jag är mera

">

fast åt det här hållet
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-25 16:30:36 följande:
    *tar i hand*Din sko har börjat med skor i strl 42. Kolla där.
    Jaså? Jag har inte varit dit på evigheter, fanns bara enstaka 41a när jag var in dit senast.
    Finns det hopp om liv?{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden The return of the Lolilla