Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-02-24 17:54:59 följande:
    Men är det inte så att man ofta har en slurk dricka kvar när maten är slut? Då kanske han inte ville slösa, utan tog muggen med in från bilen. Sen när den var slut och hade stått ett tag blev den så där mjuk och uppblött i botten så att det gick att köra igenom ett finger. Och det var då han fick idén.... *detektivar*
    örk{#lang_emotions_throwup}
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

funderar pa att starta en trad där jag ber alla idiot svensson att halla sig i sitt eget lilla skitland och inte flytta runt och förstöra för andra...men jag ids inte

• lokisse

333

• lokisse
    M C skrev 2010-02-24 18:03:33 följande:
    Ja, det finns stunder när man febrilt önskat sig att man kunde storma in på soc och bara kräva pengar som man liksom "har rätt till".
    o ja!
    eller bara trava förbi kön som star och väntar pa nagot och säga men jag har lite ont om tid sa jag gar före. eller lilla pelle stina vill inte vänta sa jag maste förbi.
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-02-24 18:12:32 följande:
    När jag verkligen vetkligen inte orkar laga mat så kör jag förbi Max (eller pizzerian), sedan parkerar jag framför min tv med en meny.  Så helt konstigt tycker inte jag att det är!
    kan hända....*funderar* men da är det ju kalt när man kommer hem...
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-24 18:19:45 följande:
    Men nu...TS är ingen favorit, tvärtom.Men det här slår ju alla rekord!www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50971233.htmlOintresseföreningen hissar stora ointresseflaggan och för noteringar i osynliga häftet så osynliga pennan glöder!
    jag satsar pa ett afrikanskt dräggdjur
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-02-24 18:41:04 följande:
    Slut med tuttandet?
    man kan tutta och dricka!{#lang_emotions_cheers}
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-02-24 18:42:22 följande:
    Halvt om halvtMen du vet att det är 2010, va?
    har 2an supigt bort aret igen???
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 18:45:40 följande:
    Jag känner mig rastlös och konstig.
    XX and AÄFM sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G. First comes love, then comes marriage, then comes stina- petter in a baby carriage. Sucking his thumb, Wetting his pants, Doing the hula-hula dance. Not too big, Not too small, Just the size of a doody ball."
Svar på tråden The return of the Lolilla