Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 16:44:48 följande:
    Om man vill prata med någon psykolog/terapeut, vart ska man vända sig? Om man inte vill gå till nån privat som kostar skjortan alltså.
    Finns någon "studenthälsan"?
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 16:53:02 följande:
    hmm  jo det finns det nog, vet inte om de har mentalvård också dock :D
    Jag känner en kille som tagit kontakt med psykolog via studenthälsan, om det finns vid alla universitet vet jag dock inte.
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:09:52 följande:
    Men tar dom en på allvar då, om man inte är typ självmordsbenägen utan bara har lite issues?
    han var inte självmordsbenägen. jag kollade på  där jag tror att du går:

Studenthälsan står till tjänst med hälsovård, tandvård, psykologhjälpStudenthälsan står till tjänst med hälsovård, tandvård, psykologhjälp
  • Hercule

fast det stod inte dubbelt, jag bara klickade dubbelt

• Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:14:55 följande:
    Vad snäll du är som kollade upp det Ska fundera på om jag vågar kontakta dem. Måste ändå dit och kolla upp en fysisk åkomma
    Jag tror att de är rätt vana vid att folk är osäkra när de kontaktar dem, så det behöver du inte vara orolig för iallafall.

Du skulle ha sett mig när jag ringde min terapeut första gången, jag var nära att kräkas (å andra sidan så ingår telefon- och läkarfobi i mitt tillstånd)
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-01 10:47:27 följande:
    Hahaha vilket trams Varför ska man ge presenter åt gästerna som redan får svindyr mat och gratis sprit och underhållning hela kvällen
    Gratis sprit = Minnesförlust = Bröllopet har aldrig ägt rum =  Paret kommer att bli behandlade som om de lever i synd om de inte ger bort någonting som kan påminna folk om att de faktiskt har gift sig
  • Hercule
    lokisse skrev 2010-03-01 18:44:45 följande:
    ja vill du vara med?
    Nja, det är lite som att komma nykter till en fest där alla redan är fulla
  • Hercule

Jag funderar på att leka lite med min symaskin!

• Hercule
    Jazza skrev 2010-03-01 19:13:37 följande:
    Vad syr du?
    Inget än
Svar på tråden The return of the Lolilla