Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-22 22:10:39 följande:
    Oj då! Var Mesen ts? Hon hatar verkligen barn.....speciellt barnbajs har jag noterat.
    Hon gillar barn. Egentligen.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-03-22 22:11:48 följande:
    Fast....Jag tycker inte om barn.... eller, alltså, inte automatiskt, bara för att de är barn..... Jag gillar dem om de är trevliga och roliga, precis som de vuxna jag gillar, såklart.
    Men kan du säga att du inte tycker om barn? Det låter ju... emotionellt stört.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-22 22:13:26 följande:
    nej det är inte alls fel pa barnhatare!man kan lacka rejält pa folk som tror att värden enbart rör sig runt deras barn.
    Det är inte barnen det är fel på, det är föräldrarna.
  • Pix Ladin

Måste sova min skönhetssömn nu.

Godnatt alla barnhatare.

• Pix Ladin

Men shit, vilka coola kläder det var på den där rockstarmoms!

• Pix Ladin

Från vilka svenska sidor har du handlat kläder från dem? Jag blir förvirrad av alla dollartecken.

• Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-23 21:33:55 följande:
    En ganska så invecklad historia, men det började med att hon fick en själslig kris som ledde henne till fjällvandring i Norge.Nu är det ju så att pga den globala uppvärmningen så smälter det även i fjällen och den klantiga lilla tramsan halkade och slog sig rejält.Inte nog med att hon slog sig så blev hon liggande fastklämd i en glaciärspricka i tre dagar då hon till slut gråtit ut så mycket vätska att hennes annars knubbiga lilla stjärt krympt och hon kom loss.I allafall så insåg hon där på glasiären att hon fått nog!! Numera så lever hon med 5 stycken amishbröder i USA utan internet och utan andra sexuellaställningar än missionären. Så kan det gå.
    Aha. Då förstår jag hur det ligger till.
Svar på tråden The return of the Lolilla