De tömmer lägenheten som jag vill ha. Kanske ska lägga vantarna på den innan nya folket flyttar in, bara bära in mina prylar där och låtsas som om jag alltid bott där.
Bra idé. Se till att ta med dig laptopen så du kan rapportera från psyket sen bara.
Har vi inte diskuterat det där en gång? Jag är inte volanger, rosor och pluttinutt. Jag är tekniker.
Men jag antar att du menar Laura Ingalls? Då kommer vi närmare.
Idag har jag köpt 4 tröjor med puffärmar. *fyndat*
Mmmm, en sån liten gullefjun som du ska naturligtvis ha puffärmar. En mupp som jag ser helt galen ut i puffärmar. Får direkt in bilder på grisar iförda rosetter i huvudet bara vid tanken faktiskt.
Nope, dig missar jag milsvis liksom alla i tråden! De jag föraktar använder ett svårare språk än vad de kan hantera och försöker få in krångliga ord som de uppenbarligen inte ha förstått i sina meningar.
Hahahahah!
Som vanligt mitt i prick!
Jag försöker skriva som man säger, hur ska det annars gå in i huvudet på de ignoranta som läser? Jag är inte ute efter att impa, jag vill förändra.
Oh ja! Flickig och fin. Idag kom det in en kund, en kärring i min ålder , och bara: -Guud vad smal och fin du är! Du ser ut som en ung flicka! *jättenöjd*