Event Horizon är den absolut värsta läskigaste jävla film jag har sett. Länge, länge var jag så traumatiserad att jag inte ens klarade av att läsa namnet på skit-rullen!
Lillan åt lite yoghurt och en macka sen somnade hon om
Ja, min sötis. Febrig och ont i magen. Men hon deklarerade att hon "älskade" citronyoghurten hon fick alldeles nyss så jag ska åka och köpa mer när jag hämtar lillgrisen på dagis sen.
Stackarn, inte ens som vuxen är det lätt att vara febrig. Jag blir totalt nedbruten om jag har feber, ligger i sängen och tror jag ska dö, typ
Så känner jag också nu. Fast för helvetet till "tjejmage" Jag skulle kunna donera bort skiten till nån bättre behövande faktiskt. Ska man behöva ha det så här?
Nä, och om du inte ska ha fler barn kan du ju operera bort skiten, det ska en kompis till mig göra.
Det känns väldigt drastiskt, så det kommer nog inte att hända. jag har ju sedan gjort två stora bukoperationer så det är mycket osannolikt att det blir en till. Men jag vill gärna gnälla och bitcha lite om det är ok.
Klart det är okej
Jag skulle inte heller ge mig in för en relativt stor operation om den inte var nödvändig :)