Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-03 14:25:11 följande:
    Nu har jag precis inhandlat lite nya "fuck-me-panties". *hoppas på åka av* Det blev lite blandad spets...
    Ingen smaklös öppning i grenen bara hoppas jag.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:19:20 följande:
    Är du efterbliven?  Snyggt ska det vara, men mellanmjölk, inget grenlöst snusk.

Om man vill knulla med trosorna på kan man bara föra dem lite åt sidan. *tipsar* 
    Bra tips måste jag säga. Det ska jag praktisera nästa gång jag idkar sex med min fru.

Jag har på ett eller annat sätt provat under kortare eller längre tid prövat allt det som hittills utnämnts som nördhobbys...
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:27:13 följande:
    Men känns det här som nyheter för dig? Jag känner mig helt bekväm med att konstatera att du är en medelålders, lite dammig kontorsråtta från mellansverige, med nördintressen. Så jag är inte lång i ansiktet om man säger så......

Trots ovanstående så lämnar du snigelspår efter dig varje gång jag är i närheten...
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-09-03 17:09:46 följande:
    Freddan: Schack är svintöntigt, det kan du börja med....

Totajmer: Gravitationen tar ut sin rätt?

Nu har jag snygga naglar och mina föräldrar är här. Mfern skall till sina sen, men han får inte gå innan han lagt S, för jag är så jävla dålig att jag bara inte kan
    Ska du gifta dig i morgon? Fränt!
  • Sven Justus

Jävla apskit...jag har glömt köpa vin! Jag kan ju knappast dricka mjölk till fredagsmiddan...

• Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:34:59 följande:
    Tror du grisen har bjudit mig?! Nej, det duger jag inte till. igår kallade hon mig för en död sommarkatt. *gråter*
    Är "död sommarkatt" ett extra hårt skällsord eller? Har aldrig hört det förut.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:36:35 följande:
    Jag har vin..........*bjuder*
    TAck så mycket, men storstan ligger 20 mil bort för mig så jag får nog försöka hitta en annan lösning.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:39:53 följande:
    Asch. det kör du på någon timme eller så!
    Mmm..eller hur. Och när min fru sen ringer ikväll och undrar vad jag gör och jag svarar ngt i stil med. -Inget särskilt, sitter och dricker i Stockholm hemma hos en tjej som jag sprang på på Familjeliv, så löser du eventuella frågor/problem åt mig som kan tänkas dyka upp. 

Fast du är säkerligen ett alldeles utmärkt vindrickarsällskap!
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:41:49 följande:
    Kollade du in boobsen, Fred? Jag vill veta vad du tycker.
    Oäkta boobs funkar inte på mig. Särskilt inte i den sizen. Äkta vara i alla storlekar och nivå på häng slår funkar bäst på mig.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:47:55 följande:
    Du är allt en riktig karl! Vad är en handfull för dig då? Kan du den storleken?
    Jag har alltid dragits till c- d- eller e-kupa skulle jag nog säga. Vilket antagligen hänger ihop med att jag föredrar kurviga kvinnor.  Så min erfarenhet av a- resp b-kupor är väldigt liten.
Svar på tråden The return of the Lolilla