Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

Fy fan jag har sån ångest och jag kan varken sätta ord eller tummen på vad det beror på Kanske en kombination av allt skit

• Vik hädan

Och nu har dessutom ett av mina äckliga ex, som jag inte ens sett på 4 år, börjat kontakta mig igen

• Vik hädan

Har man rätt att vara elak och säga rakt ut att "du är ful och äcklig och jag äcklas av tanken på att vi knullat, jag vill inte ha något mer att göra med dig, du är dessutom tragisk och borde skaffa dig ett liv"?

Uppbrottet var hans fel. Jag var alltid underbar.

• Vik hädan
    Midka skrev 2010-05-03 08:08:51 följande:
    Det är väl inte att vara elak...? Bara ärlig? Ärlighet vara längst har min mamma lärt mig...
    Ja fast det känns lite elakt för sedan jag gjorde slut så har han blivit flintskallig och förmodligen inte fått knulla en enda gång
  • Vik hädan
    2timearound skrev 2010-05-03 08:22:12 följande:
    Han var snyggare då, och jag var kär. Men jag kan verkligen inte fatta idag hur jag egentligen tänkte. Var nog synskadad.
  • Vik hädan
    2timearound skrev 2010-05-03 08:23:55 följande:
    Jo jag var smal och snygg
  • Vik hädan

Jag fattar inte riktigt varifrån jag fått för mig att du är brasilienare, jag vet att du sagt att du inte är det men jag får det inte ur mig ändå.

• Vik hädan

Antagligen beror det på att kvinnorna i brasilien är så jävla snygga.

• Vik hädan
    Jazza skrev 2010-05-03 09:17:47 följande:
    Hej, folket
    Hej fnasket!

Idag skulle jag vilja gå runt i pyjamas hela dagen. Har ätit glass till frukost.
Svar på tråden The return of the Lolilla