Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-16 22:55:03 följande:
    Är ni sugna på TP så kan jag vara lekledare....
    Semper Idem skrev 2010-11-16 22:58:46 följande:
    Shit vad ni flyr, rädda för mina frågor no doubt
    Jag känner mig allmänt rätt nöjd faktiskt Drömmer det blir nog ingen re-match.......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-16 23:06:59 följande:
    Nej, det blir ju ingen preparerad lek med mig så det var ingen surprise  Drömmer
    Jag frågade honom om han vinklat frågorna och han sa att han inte gjort det..........  

Vad tuff du är mot mig, är jag i onåd?  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-16 23:12:51 följande:
     *goes soft*
    Ska du sitta naken vid mina fötter nu?  
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-16 23:16:32 följande:
    Haha, ja i koppel Drömmer
    Usch! Skrikandes jag kan inte tänka mig att ligga med en undergiven man. Då kan du klä på dig igen. *schasar*
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-16 23:18:59 följande:
    *svansen mellan benen*
    Du anstränger dig verkligen för att vara osexig. Det lyckas.

Är din "svans" lång förresten?  
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-16 23:22:43 följande:
    Tack, det är inte lätt för en sån som mig
    Haha! Ödmjukhet är verkligen en av dina starka sidor, eller hur?

.....
    Jag läste precis en kul grej, vänta... 
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-16 23:28:15 följande:
    Haha, måste ju nästan vara sant, annars har vi en riktigt bra sagoberättare här på FL
    Finns många kul historier i den där tråden

det kan du roa dig med när jag drar nu. Sov gott.  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 08:35:33 följande:
    Den där tråden firar ett år nästa lördag. Jag känner mig stolt!
    Synd bara att den där ts är nån vi inte känner.........tror han heter.......Freddan?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 08:37:46 följande:
    God morgon! Helvete, vad drygt det är när ungar inte sover bra på natten. Jag har ont i halsen och det är frost ute. Nu skall jag leta efter lite positiva saker med denna dag.
    Jag tycker det är drygt att han en 5-åring som sätter sig på tvären hel tiden. Hon har varit så sen i lördags. Jag börjar bli en mycket irriterad mamma. 
Svar på tråden The return of the Lolilla