Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:06:06 följande:
    Men håll med om att det är störigt att känna sig halvhängig, snuvig & dan men det blir inget av det
    Men då är det väl DET som ÄR sjukdomen? Det blir inte värre än så..........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Det kan nog hända att det blir vab i morgon.....jag hör lillan hosta en hel del. Obestämd

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-17 22:34:57 följande:
    go kväll mina ankor
    Hej på dig du
  • 2timearound

Nej det börjar bli sent....*trött* sängen kanske?  

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:43:28 följande:
    Inte än för mig. Sov gott
    Jag väntar på en tvättmaskin.......det är bättre om jag orkar vara uppe tills den är klar, så jag kan slänga in det i tumlaren. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:43:28 följande:
    Inte än för mig. Sov gott
    Men du är ju astråkig. ROA MIG!
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:46:16 följande:
    Men det händer ju inget HÄR så jag har ingen humor ikväll

Berätta något kul!!
    I spent all my fun vill bli påfylld ju. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:48:27 följande:
    Porrsurfar du något?
    Nej verkligen inte.....bara på forumet men det kan ju knappast kvalificera för det är ju aldrig speciellt upphetsande. Eller?  

Är det DET du sitter och gör? Filar på musen och porrsurfar? Äckligt.......Drömmer 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:50:13 följande:
    Idag har det faktiskt inte hänt något roligt

Jag har inte ens gjort bort migFörvånad
    Jorå, jag såg en film på You Tube med dig där du glömt låsa muggdörren på jobbet. Sen kom en av dina kollegor, inte den snygge, men den andra och öppnade dörren. Du var högröd i ansiktet och gjorde nåt äckligt. Sur som satan blev du. Då skrattade iaf jag. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:52:42 följande:
    Hahaha....jag pillar aldrig & kollar porr samtidigt.
    Nu fattar jag inte alls..........Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla