Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Erasmus skrev 2010-11-18 09:49:17 följande:

Bra skrivet 2time.

Jävla video...: www.kossan.se/roliga-filmer/konstig_aerobicsv...

Hahahaha! "push, push, push, push.........."  

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-18 09:58:05 följande:
    Har skrivit ihop ett inlägg själv nu.. Frågan är om jag ska posta eller inte
    Klart du ska *uppmuntrar* Hoppas du tycker rätt bara.......Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-18 09:59:57 följande:
    Duktig kicka!
    *lägger mig på rygg och visar magen* Klia mig?
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-18 10:01:44 följande:
    *postat*

Förbereder mej på bödeln
    Raising hell are U? Skönt att nån tog lite eld från mig............ "bitterfittor............"

• 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-18 10:06:02 följande:
    Och jag har inte kallat någon specifik för bitterfitta heller...
    Jag är lite mer....ehh.....diplomatisk, och kallade dem för "naiva moralens ställföreträdare" Så jag får nog ingen varning........:
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-18 10:06:51 följande:
    Så att bli kallad kicka eller kvinna är egalt för dig? ;)
    Som vanligt passerade min ironi dig helt förbi Undrar hur du och jag skulle klicka i verkligheten?
  • 2timearound

Nobody expects the Lolillainquisitioninvasion.

Hoppas ts uppskattar våra ansträngningar.  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-18 10:11:15 följande:
    Bättre. Vår ironi är ganska svår att få fram i text, eller all ironi är bättre lämpad irl.
    Jag tror vi skulle  ha askul.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 10:15:55 följande:
    VI är bra ALLESAMMANS!{#emotions_dlg.flower}
    Inte jag. I´m a very bad girl.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-18 10:19:03 följande:
    Jag är inte heller bra idag, enormt bakis. Min kompis hade verkligen lyckats med sitt ölbryggande denna gången...
    Vad trevligt hur full blev du?
Svar på tråden The return of the Lolilla