Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-08-16 08:08:17 följande:
    GRATTIS!!!   {#emotions_dlg.flower}   Hjärta    Skål
    Och grattis till att kunna sova i vilka vinklar och ställningar som helst.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Viktig fråga:
    Ska jag klippa mig, och i så fall hur?
    Sist jag var hos en frisör var 1989.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    M C skrev 2010-08-16 09:26:40 följande:
    Åhååå, vänta ska du se! Jag har en bra en en.
    nordengrim.blogg.se/images/2010/britneyspears...

Alltså en flikig med lugg.
    Alltså, jag fundera på något sådant, MEN. Lugg har jag med jämna mellanrum klippt (själv) och alltid ångrat mig. Jag kommer mellanåt på den "brillianta" iden att klippa lugg, och sen ångrar jag mig när den hänger i ögonen. Sen går det nåt år och jag gör om skiten. Kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar det, eller om jag ogillar det bara för att det till slut hänger i ögonen. Sen ser jag lite barnslig och töntig ut i lugg. *velig*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    M C skrev 2010-08-16 09:32:43 följande:
    Den går att locka, sätta upp och hänga rakt. Jag gillar den sorten, speciellt om man har lagom tjockt och lite rakare.
    Jag har på tok för mycket hår för den, ser bedrövlig ut på mig.
    blog.frisorska.se/wp-content/uploads/2009/01/...
    Som den fast det fortsätter neråt/utåt. Blir tunnformat från toppen till knäna om jag har långt. *blä*

Svägerskan har spikrakt tvärblont hår, hon är skitfin i den flikiga varianten. Men hon orkar inte klippa sig, jag tvingar mig på henne ibland för att hon ska ha en frisyr öht.Drömmer

Jag ska spara ut, just nu har jag en sån här: www.nvp.se/PageFiles/21638/bobby%20ewing.jpg No joke.

Men det ska bli en sån här: www.iwatchstuff.com/2008/04/04/quantum-solace...
    Har haft den förut, den funkar på mig.
    Ja, det senare är ju skitsnyggt, speciellt om man jämför med "före." Bobby Ewing hehe
    Vill inte klippa mig för kort, vill bara ha bort riset och ha något som man kan komma undan med att inte sköta. Jag suger på sånt. Gubben blir grinig om jag klipper mig helkort. Funderar på att raka av allt bara för att.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    M C skrev 2010-08-16 09:44:52 följande:
    Jag tänkte mig spara ut till lugg för att man ser lite yngre ut då.Drömmer *harkel*
    Ja, lugg gör en definitivt yngre. Eller rättning; man ser yngre ut. Får se hur jag gör. Velar nog i 20 år till om jag känner mig själv rätt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    M C skrev 2010-08-16 09:49:25 följande:
    En sån tur att det bara är hår, det växer ut. Man är ju inte Simson direkt. (styrkan i håret) Han med Delilah.
    Mitt hår är i skitdålig kvalitet. Inte direkt att det växer så det knakar.
    *vel-vel*
    Ska dra nu. Tjolahopp!
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-08-16 10:28:18 följande:
    hej  
    Hej.

*tillbaka, oklippt ofcourse*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-16 16:45:30 följande:
    Gömmer mig för barnen