Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Pix Ladin skrev 2010-03-25 12:55:03 följande:
    Nej, men jag är ganska lik henne. Ni kan kalla mig "Anna Animist" alternativt "HonSomOnanerarMedKuddarDärförAttDerasPersonlighet erÄrOslagbara".
    kudar brukar ha ganka menlösa personligheter...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-25 13:06:21 följande:
    Tycker du? Jag skulle tro att det beror på att du bara har råkat träffa på döingar. Kuddar har ju en ganska kort levnadslängd.  Jag sörjer fortfarande ett tjugotal av mina bästa vänner som gick bort allt för tidigt. Jag tror att kuddarnas oförmåga att hålla sig i liv ofta beror på att deras personligheter blir instängda i örngott. Örngotten är lömska så in i ******.
    dom jag träffat har bara haft fjädrar i huvet och varigt mycke spaniga och intetsägande...
    örngott kan därimot innehalla en eller annan överaskning och brukar dessutom kunna vara mycke färjglada personligheter
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-25 13:11:47 följande:
    Jaha, nu förstår jag. Du kör med dunkuddar. Dunkuddar är ju döda, det fattar väl alla? En plockad gammal gås kan man ju inte förvänta sig så mycket av?Men om du nu ska hålla på och försvara örngotten (som kvävt mina älsklingar till döds) så tänker jag inte prata med dig mer. Jag går och väcker min dotter istället. *Hmpf*
    tror att det var onanerandet som tog död pa dom... örngotten försökte skydda men dom klarade inte perssen..
  • lokisse
    lokisse skrev 2010-03-25 13:57:17 följande:
    ja jag maste ju lära av egna mistag... nu har jag just hittat värden sötaste saker men inget för mig som gravid men för att visa stilen   www.sirisdesign.no/gjeldende_kolleksjon/gjeld...
    den svarta med röda ärmar. en san utan hjärta skulle jag vilja ha...
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-03-25 14:09:47 följande:
    Mode mode mode.... kan ni inte skriva om nåt annat? *smygläser*Jag har inga kläääääääder. Allt har blivit för litet. *deprimerad*
    ja... det är mitt problem med... (och att jag inte har nagon klädsmak)
  • lokisse

är det bara jag som reagerar pa ordvalet pojkvänn i dubbelduchtraden?

• lokisse
    2timearound skrev 2010-03-25 14:20:56 följande:
    Jag har dagens fråga.Varför är finska kärringar alltid så jävla sura? Vi har finn-tanter inne ofta och de är alltid tjuriga som fan. Säg vad ni tycker
    min farmor var en klasik finnkjäring sur sa i i bängen... och dessutom mattant. fast hon kom fran den svensktalande delen vilket hon av nagon anlednig altid poengterade
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-25 14:24:35 följande:
    Hon var också sur som fan? *får vatten på min kvarn*
    fan var lammfrom i gämförelse
Svar på tråden The return of the Lolilla