Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-26 11:53:54 följande:
    eller den?
    Den gillade jag massor! Synd bara på de  gravida tösen, som har fotboja
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:26:43 följande:
    bäbisen får vara uppklädd i en bidräkt! Alltså det är heltstört men jag har verkligen snöat in på biodling utan att veta något om det. Ja och så rinner snålvattnet  bara jag tänker på honung.det behövs tydligen biodlare min tanke är att göra det i en liten skala som en hobby men fungerar det bra så lär jag kanske utöka och sälja. Kanske tillverka cerat och sånt.Läs här hemsidan är ful menwww.kullabygdens-biodlare.net/
    Du är sjuk, på riktigt
  • Jazza

Förresten är "cerat" ett av de fulaste ord jag vet... Sluta med det, snälla!

• Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-26 13:30:05 följande:
    Tanken på att tugga i vax får mig oxå att komma igång! läppmoj då
    Blä och tack
  • Jazza

Imorgon bitti åker jag till Malmö (jag och en bästis hälsar på de två andra bästisarna som bor där) de skall vara tärnor och vi skall göra inbjudningskorten till bröllopet.
    Mfern och jag satt igår och knopade ihop en text och den jäveln har helt snöat in på att vi måste använda frasen "äkta ståndet" någonstans Apropå störda människor, alltså.... Men det kommer ICKE att förekomma!

• Jazza
    M C skrev 2010-03-26 13:34:31 följande:
    *hejjar på MFern*
    But why? Nog för att jag gillar stånd (vilket är enda anledningen till att han vill ha med det, just för att stånd är ett ball ord) resten av inbjudan är väldigt enkelt formulerad och inget högtravande snobbspråk...
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-03-26 13:43:28 följande:
    Det enda rättet är att jag vill sova.... Han är piggare än vad jag är även om han har rest och han vet om det, vi bråkar aldrig vilket också gör att vi slipper prata ut, vi kallar aldrig varandra för diverse okvädes ord, han har aldrig fått mig att gråta. Han sover aldrig på dagtid och jag skulle aldrig sparka ut honom. Blir jag "sur" för att han är passiv säger jag till honom i normal samtalston och antingen har han ett bra motargument eller så köper han vad jag säger och frågar vad han kan göra för att göra min dag bättre.  Vill du byta? 
    En sån har jag med A fucking keeper, I say! (förutom det där med "äkta ståndet", då )
  • Jazza
    M C skrev 2010-03-26 14:01:53 följande:
    För att det är ballt att skriva "äkta ståndet" en inbjudan.Önskar att jag kommit på det själv.
    Du är lika vidrig som han
  • Jazza
    Pix Ladin skrev 2010-03-26 14:04:55 följande:
    Viktig fråga:Kan man skriva vad som helst i vår FB-grupp utan att andra "vänner" ser det?
    Japp, den är helt hemlig.
  • Jazza
    Bam skrev 2010-03-26 14:06:49 följande:
    Så Malmö får finfint besök i morgon. Kanske bäst att hålla sig inne. Har länkat på fejjan.
    I will hunt you down
Svar på tråden The return of the Lolilla