Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-22 15:11:42 följande:
    Jag läste det, men jag trodde inte på det.
    Jag med. Jag har sprungit 6 km idag och jag vägrar tro att du har sprungit dubbelt. Tyvärr.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-22 16:46:03 följande:
    *tror inte på någon*
    Ingen ljuger väl om ynkliga 6 km? Då hade man väl saltat lite som Blygdis?

Hur är det, på bättre humör? Jag vill skåla i skumpa.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-22 16:50:54 följande:
    Ja, det har du rätt i...
    Njae, jovars. Mfern kom hem med en flarra och jättefina snö(?)tulpaner.
    Vi kan bli fulla på varsin ände av luren sen ikväll? Du kan puffa dina äckliga pinnar och jag kan puffa min pipa och så super vi och låtsas att vi sitter i samma soffa. *bra idé*

Eller så kommer du bara hit till helgen? *ännu bättre idé* 
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-22 16:52:06 följande:
    Jag ska laga makaroner och köttbullar Skål
    Mina smågrisar ska tvingas äta potatismos med lax och ägg i kväll. *evil* Rökt lax that is..........
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-22 16:51:22 följande:
    Tråkigt att du inte tror på mig.
    Jag kan inte ta nån utan avatar på allvar. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-22 16:53:51 följande:
    Jag röker ju inte, nu varför tror du att jag vill dö?

Hade gärna kommit i helgen, men har workshop, så tränar heeela helgen.
    Det där är din ursäkt varje gång jag frågar. Så jag slutar nog fråga nu. 
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-22 16:55:38 följande:
    Vi kan byta.. de får äta makaroner och köttbullar så kommer jag till dej och äter lax.. *så gott*
    Nänä.....det är ju för att jag ska bli en bättre mamma som de ska slippa färdigbullar och mackisar. *evolved*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-22 16:55:30 följande:
    Att jag har workshop? Asshole, det har hänt en gång. De andra gångerna har jag sagt att jag längtar och saknar men tyvärr är så jävla fattig att jag inte har råd med en tågbiljett.....
    Fy fan. Jag kan bjuda? *snäll*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-22 16:58:45 följande:
    Jag vill helt enkelt inte. Take it like a man.
    Fast jag har ju ingen klitt-kuk. Till skillnad från dig. Men det är väl för att du har masserat den och dragit i den som den blivit så lång? Jag kan försöka "odla" min jag också om du tror att jag blir tuffare då? 

"Jag vill ju va som duuuuuuu, jag vill ju va som duuuuu, se ut som duuu, gå som duuuuu, uuuuuuuu....." *djungelbokar* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-22 17:04:09 följande:
    Nej, du blir inte tuffare. Det är du och maränger som inte har en chans i helvete att salta till er. Men det är ok, jag gillar dig ändå. Med grädde!
    Men jag gillar inte dig. Jag tycker bara att det är kul att titta på cirkus........
Svar på tråden The return of the Lolilla