Jesus Mirakel Tråd 3

" Har fått uppleva så mycket hjälp av Jesus, så jag har känt mig bortskämd i bland.
Därför är jag trygg i att i mörkret där finns han. och därför bubblar det över av glädje titt som tätt. Men jag bubblar bara på ställen där jag trivs och känner mig välkommen och glad. Så jag simmar vidare och lämnar er.....Blessings "
Ja Gud Välsigne dig med.
Det var tråkigt att denhär tråden skulle spåra ur så, så nu får ni fortsätta här utan mig - medan jag och andra kristna fortsätter vittna om allt det goda Han gjort för oss.
Kikar in här o. tittar när jag känner att jag har tid(allt för sällan tyvärr) men jag blir ofta glad av dina inl. Aquarius Girl, tro inget annat.
Medan jag blir ledsen av andra, detta är ju inte menat att vara en diskussionstråd alls utan just för att Hylla Honom.
.. fattar fortfarande inte varför inte vår mirakeltråd kan få vara en tråd för just sådana..
Läste just detta - http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=217514 ...barnet måste ju blivit röntgat ur alla möjliga vinklar o. undersökt oräkneliga ggr inför ett sådant ingrepp..