Agnostino skrev 2012-04-04 00:01:41 följande:
Är himlen bunden till samma tid som jorden? Om ett barn, 5 år gammalt, dör på jorden 2012 och kommer till himlen, kommer barnet vara motsvarande 25 år 2032 enligt vår tideräkning eller skiljer sig tiden i himlen från den på jorden?
Får jag fråga angående omständigheterna kring denna vision? Tror du på alla "visioner" du får ang Gud och himlen? Skiljer sig dina visioner från vad du innan föreställt dig om det du får se?
Jag tror det, men efter 25 år så verkar det som om de slutar att åldras. Varför människor som dog år 1750 fortfarande ser ut som 25 åringar.
Jag tror på alla visioner som jag fått angående Gud och himlen japp. För de stämmer helt överens med bibeln.
Jag hade aldrig föreställt mig, att atmosfären var så perfekt och fridsam att direkt i visionen där jag besökte himmelen så kände jag att jag var hemma. Där jag kommer spendera evigheten är ju mitt slutgiltiga hem.
Jag har ju bara fått se bilder på himmelen med gröna ängar, barn samlade runt Jesus osv i biblar som barn.
Personligen hade jag inte upplevt atmosfären, av harmoni och trygghet, förrän då jag själv fick korta stunder besöka den i visioner. Kan ha varit en Nära döden upplevelse också då jag har astma, vet inte till 100%.