Inlägg från: rockmamman |Visa alla inlägg
  • rockmamman

WOW! 5-minuters-metoden funkar SÅ BRA!

Har varit hos beteendevetare med vår son som vaknade 20-30 ggr per natt (idag 11 mån o har varit så från första stund). 5min metoden finns det ingen i hennes branch som är uppdaterad som rekommenderar enligt henne. Hon hade nyligen varit på ett seminarie i sthlm om barns sömn med ledande forskare inom sömn o barns hjärnor o utveckling (vet inte när detta var men hon sa nyligen) o på detta seminarie fördömdes både 5minuters o Anna Wahlgrens metoder då man överger barnet o barnet sover hela natten av fel anledning.

• rockmamman

Ja jag blev så positivt överraskad! Gick dit med klump i magen o sa till sambon innan att säger hon 5minuters så går jag ut direkt bara så du vet.

• rockmamman
    trisha skrev 2010-02-24 17:44:02 följande:
    ts frågar om någon annan varit med om samma sak och inte om ni tycker att hon gör fel, man behöver inte hålla med men man behöver inte ge ts elaka och spydiga kommentarer, dumförklara eller rent utav håna henne. Det är fruktansvärt tycker jag, blir riktigt ledsën när människor håller på så.
    Spydig eller elak tycker jag inte heller att man ska vara, o absolut inte håna. Om man dock lägger ut en tråd om en metod som är så omdiskuterad som 5minutersmetoden så måste folk ändå få tycka till om metoden hon använt sig av.
Svar på tråden WOW! 5-minuters-metoden funkar SÅ BRA!