• Paradox

Glamourama

Jag har fastnat totalt. Haha! Önskar att det gick varje dag..

Petra Tungården: Jag gillar tjejen men hon måste fan get it together. Vimsig, slösaktig, barnslig och så spelar hon korkad - vilket jag inte tål när tjejer gör. Man undrar hur hennes lya är städad.

Anna Hibbs: Detta är inte trevlig tjej. Hon är superopererad, vilket bara ser misslyckat ut och hon verkar bara tänka på sig själv. Varför hänger de andra med henne?

Michaela Forni: Lite självgod, lite elak mot Petra. Kan inte bestämma mig om jag tycker hon är falsk eller inte.. Har lite svårt för det där "HIIIIII Raring, hoppas allt är braaa?".
    Man undrar om det finns något djup, liksom.

Vad tycker ni???

• Svar på tråden Glamourama
  • Odile

Vad är det för program? Har missat totalt. Vad handlar det om?

• k a t t a

Jag har läst Anna Hibbs blogg i typ tre år (då bodde hon i Göteborg och var typ lika känd som jag - dvs inte det minsta ) och hon framstår, och har alltid framstått som en bright tjej i sin blogg. Hon har vettiga åsikter och är varken bitchig eller bimboaktig i skriftlig form, så jag förstår inte hur hon har kunnat gå med på att låta sig framställas som ett sånt riksspån i den här såpan. Tråkigt tycker jag faktiskt.

De andra två tycker jag verkar vara två små fjortistjejer som tror att de är balla.
  • Paradox
    Odile skrev 2010-02-24 21:41:58 följande:
    Vad är det för program? Har missat totalt. Vad handlar det om?
    Kolla på tv3.se/play

Glamourama handlar om tre modeblogg-tjejer i Stockholm.
    k a t t a skrev 2010-02-24 21:47:33 följande:
    Jag har läst Anna Hibbs blogg i typ tre år (då bodde hon i Göteborg och var typ lika känd som jag - dvs inte det minsta ) och hon framstår, och har alltid framstått som en bright tjej i sin blogg. Hon har vettiga åsikter och är varken bitchig eller bimboaktig i skriftlig form, så jag förstår inte hur hon har kunnat gå med på att låta sig framställas som ett sånt riksspån i den här såpan. Tråkigt tycker jag faktiskt. De andra två tycker jag verkar vara två små fjortistjejer som tror att de är balla.
    Ja, om hon nu är smart, så förstår jag ingenting.
Svar på tråden Glamourama