Inlägg från: Lussekatten87 |Visa alla inlägg
  • Lussekatten87

Ni up & go experter...;-)

Hur är hans kroppsform? har han smala ben kan det nog vara så att han inte fyller ut hålen för benen tillräckligt.

Libero passade aldrig min son när han var bebis,men min dotter har de passat och hon vägde 4 kg när hon föddes,sonen "bara" 3,5 kg. Jag tror Liberos blöjor passar bättre till barn som har hull

(Använder up&go 7-11 kg till dottern som väger ca 8 kg,och 13-20 kg till sonen som väger ca 14 kg)

(¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria 090729 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lussekatten87
    LyNxQ skrev 2010-02-25 13:20:59 följande:
    Till mina tjockisar har Libero Up&Go funkat alldeles utmärkt. På stora tjejen (som nu är 5) hade vi ofta Icas byxblöjor, eftersom de var så mycket billigare då, de var också bra.Pampers up&go-variant upplevde jag som för smala i grenen, så de läckte ofta på insidan låren på dottern. Till sonen har vi inte köpt dem.Det är skillnad på de vanliga och up&go, så ni skulle kanske testa Pampers Up&Go-variant? (kommer inte ihåg hur de var i passformen)
    Jag har provat icas byxblöjor jag med och tycker de är bra, men han blir så fuktig på huden där resoren sitter,har du upplevt samma sak?
    (¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria 090729 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Ni up & go experter...;-)